Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. Nou Accés Al Park Güell Amb Transport Públic: Línia 4 de Metro i Autobús Llançadora
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
27.03.2019
Redacció

Nou accés al Park Güell amb transport públic: línia 4 de metro i autobús llançadora

Imatge
La característica escalinata del drac a l'entrada del Park Güell / Foto: Ajuntament de Barcelona
La característica escalinata del drac a l'entrada del Park Güell / Foto: Ajuntament de Barcelona
< >La característica escalinata del drac a l'entrada del Park Güell / Foto: Ajuntament de Barcelona
La característica escalinata del drac a l'entrada del Park Güell / Foto: Ajuntament de Barcelona

El bitllet del servei especial entre la plaça d'Alfons X i la carretera del Carmel estarà inclòs a l'entrada. Els veïns acreditats el podran fer servir sense cost.

A partir de dilluns vinent, 1 d'abril, un servei de bus llançadora connectarà la plaça d'Alfons X, on hi ha l'estació de la línia 4 de metro del mateix nom, amb el Park Güell per facilitar-hi l'accés als visitants que es mouen amb els seus propis mitjans –a peu o en transport públic—, que suposen un 80% per cent del total del públic d'aquest emblemàtic recinte cultural i arquitectònic dissenyat per Antoni Gaudí.

L'Ajuntament de Barcelona, promotor de la mesura, preveu que la combinació de metro + bus descongestionarà altres transports i disminuirà la pressió sobre l'entorn immediat del parc i les seves vies d'accés, cosa que ha de comportar una mobilitat més eficient per als veïns.

Podran utilitzar el servei els visitants de la zona regulada del Park Güell que hagin adquirit abans l'entrada, que ja incorporarà el cost de la llançadora, així com també els veïns que disposin de la targeta del Park Güell i els membres de Gaudir Més, que hi tindran accés gratuït.

El nou autobús, denominat Bus Güell i operat per Transports Ciutat Comtal, podrà transportar gairebé 700 persones per hora en temporada alta, que va des de l'1 d’abril fins al 27 d'octubre. Els intervals previstos són de 7-10 minuts a partir de les 7.45 o les 8 del matí i fins a les 18.45, les 20.45 o les 21.45, segons l'època de l'any i l'horari del parc, i el temps de trajecte és d'uns 15 minuts.

Imatge
Accés al metro d'Alfons X / Foto: Arxiu TMB

Accés al metro d'Alfons X / Foto: Arxiu TMB

Darrera modificació
27.03.2019
Tema
Transport
  • ConceptesServeiInstitucionsAjuntamentLlocsAlfons XBarcelonaServeiMetroAnys2019
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Ciutadella Vila Olímpica. /Foto: TMB

L’estació de Ciutadella / Vila Olímpica de l’L4 del metro estrena tres nous ascensors i ja és totalment accessible

Transport
Dos tècnics de TMB netejant un tren a l'àrea de rentat de grafitis / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El vandalisme ferroviari provoca una despesa de gairebé 6 milions d’euros des de 2020 i va afectar més de 350 trens al 2024

Transport
Imatge de la darrera edició de la Cursa Jean Bouin el passat 2024 / Foto: Web Cursa Jean Bouin

Línies d’autobusos afectades per l’edició 102 de la cursa Allianz Jean Bouin

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per als concerts d’Antonio Orozco al Palau Sant Jordi

Transport

Últimes notícies

Imatge
Estació de Mont San Angelo. /Foto: REGIONE CAMPANIA

El metro de Nàpols torna a situar una estació als llibres d’art

En xarxa
Mural de TMB i Eurofirms a l'estació d'Arc de Triomf (L1) / Pep Herrero

Doble acció de TMB per unir esforços per sensibilitzar sobre el civisme i la inclusió laboral de les persones amb discapacitat

Empresa
Imatge
Detall del cartell del departament de Salut que commemora el Dia mundial de la sida 2025 / Imatge: Dept. Salut

TMB se suma un any més al manifest que commemora el Dia mundial de la Sida

Societat
Imatge
La Farinera del Clot exposa cinc sèries emblemàtiques del metro de Barcelona / Font: M. A. Cuartero (TMB)

Cent anys d'història del metro de Barcelona al Centre Cultural La Farinera del Clot

Cultura i Oci
Gallery

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons