Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. Normalitzada L'L2 Entre La Pau i Badalona Pompeu Fabra, Un Cop Finalitzats Els Treballs de Millora
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
22.04.2025
Marta Espinosa

Normalitzada l'L2 entre La Pau i Badalona Pompeu Fabra, un cop finalitzats els treballs de millora

Imatge
L'andana de l'estació de Badalona Pompeu Fabra de la L2 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
L'andana de l'estació de Badalona Pompeu Fabra de la L2 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
< >L'andana de l'estació de Badalona Pompeu Fabra de la L2 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB ha realitzat aquests dies de Setmana Santa una actuació programada en les plataformes de via de les estacions d'Artigues / Sant Adrià i de Pep Ventura. Els treballs milloraran el servei i reduiran les incidències al traçat. 

Aquests dies de Setmana Santa, entre dissabte 12 i dilluns 21 d'abril, tots dos inclosos, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha executat uns treballs de millora en les plataformes de via de les estacions d'Artigues / Sant Adrià i de Pep Ventura de l'L2, cosa que ha afectat el normal funcionament de la línia en el tram La Pau - Badalona Pompeu Fabra durant aquests 10 dies. A partir d'avui dimarts, 22 d'abril, amb l'inici del servei a les 5 del matí, la línia 2 ha recuperat la normalitat en tot el seu trajecte. 

Amb aquesta actuació, que era totalment necessària, es reduiran les incidències en aquest tram i millorarà el servei. El pressupost d’aquests treballs és d'1,7 milions d’euros.

Mentre ha durat l'afectació, TMB ha habilitat un servei especial de bus alternatiu amb les mateixes parades i horari que el metro en el tram afectat, tot i que la recomanació com a millor alternativa de mobilitat era la mateixa xarxa de metro, amb les connexions amb l'L4 i l'L10 Nord.

Darrera modificació
22.04.2025
Tema
Transport
  • ConceptesInformació al clientMobilitatObresServeiInfraestructuraViesInstitucionsTMBLlocsArtigues Sant AdriàBadalona Pompeu FabraLa PauPep VenturaServeiL2MetroAnys2025
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • Aquest dissabte comencen les obres al tram entre La Pau i Badalona Pompeu Fabra de la línia 2 de metro

  • Les obres de millora a l’L2 deixaran sense servei el tram La Pau - Badalona Pompeu Fabra durant 10 dies de Setmana Santa

Contingut relacionat

Cartell de la Mercè 2026. /Foto: AJUNTAMENT DE BARCELONA

El metro reforça el servei amb més trens i funcionarà durant tres nits per les Festes de la Mercè 2026

Transport
Línia exprés X1

S'inicia el perllongament de la línia exprés X1 de bus per connectar el centre de la ciutat amb Zona Universitària

Transport
La Cursa de la Mercè 2024 se celebra diumenge 29 de setembre / Foto: Web Cursa de la Mercè

Afectacions a les línies d’autobusos per la Cursa de la Mercè 2026

Transport
Imatge
Estació AMBici a Sant Joan Despí. /Foto: AMB

Impuls de l'AMBici amb noves promocions durant la Setmana de la Mobilitat

Transport

Últimes notícies

Foto arxiu TMB / Pep Herrero

Alteracions en el servei d’autobusos de TMB amb motiu de la convocatòria d’aturada avui dimarts 22 de setembre

Empresa
Imatge
Exhibició d'Autobusos Clàssics a Passeig de Gràcia / Foto: Pep Herrero (TMB)

Èxit rotund de visites en el nou emplaçament de l'Exhibició d'Autobusos Clàssics

Cultura i Oci
Gallery
Imatge de l'exposició de busos clàssics a Passeig de Gràcia / Foto: TMB

El Passeig de Gràcia es converteix per primer cop en el gran aparador de la història de l’autobús a Barcelona

Cultura i Oci
Imatge
Serveis solidaris de bus. /Foto: TMB

Els conductors solidaris de TMB faciliten la mobilitat durant la primera trobada esportiva de centres de rehabilitació funcional

Societat

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons