Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. Més de 40.000 Títols de Transport Caducats Han Estat Actualitzats Durant La Primera Setmana
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
09.07.2020
Redacció

Més de 40.000 títols de transport caducats han estat actualitzats durant la primera setmana

Imatge
T-usual en una validadora / Foto: ATM
T-usual en una validadora / Foto: ATM
< >T-usual en una validadora / Foto: ATM
T-usual en una validadora / Foto: ATM

Uns altres 9.000 usuaris han fet servir el formulari dins del procediment obert per l’ATM per compensar els abonaments que no es van poder utilitzar durant el confinament.

L’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) de l’àrea de Barcelona va engegar el passat 1 de juliol el procediment de compensació dels títols de transport públic amb limitació temporal que no van poder ser utilitzats durant el confinament a causa de la Covid-19. Fins dimarts, 7 de juliol, ja s’havien comptabilitzat més de 40.000 compensacions automàtiques realitzades amb èxit a través de les validadores dels operadors de tota la xarxa de transport públic, segons ha informat l’ATM en un comunicat.

El segon mètode per obtenir compensació de títols, el formulari dinàmic que es pot trobar al web de l’ATM, ha recollit durant la primera setmana més de 9.000 peticions, que seran processades i valorades els propers dies. En aquest cas, les persones seran informades del seu dret a compensació en un màxim de 30 dies, i, a partir de l’1 de setembre, seran avisades per passar a recollir el títol compensatori a l’establiment triat.

Dues vies de rescabalament

La compensació es pot dur a terme de forma automàtica quan l’abonament mensual o trimestral no ha estat validat després del 13 de març fins a la caducitat: si ara es valida en qualsevol màquina d’accés a la xarxa, la validesa queda ampliada automàticament. Per a la resta de casos, l’ATM ha habilitat un formulari dinàmic on es pot sol·licitar la compensació, en cas que correspongui. Es pot trobar tota la informació sobre els procediments de compensació i el formulari dinàmic al web de l’ATM.

A més de la pàgina web, les persones usuàries disposen d’una centraleta per als dubtes específics dels casos de compensacions, al telèfon 93 120 53 30 (de dilluns a divendres no festius, de 9 a 21h). En qualsevol cas, el sistema impulsat per l’ATM evita consultes o gestions presencials als punts d’atenció de la xarxa.

Darrera modificació
10.07.2020
Tema
Transport
  • Conceptes#covid19TicketingInstitucionsATMAnys2020
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • L'1 de juliol s'engegarà la compensació dels títols integrats no utilitzats durant l'estat d’alarma

Contingut relacionat

Capçalera de sortida del Tour a Barcelona. /Foto: AJUNTAMENT DE BARCELONA

TMB reforçarà el servei de metro per facilitar la mobilitat durant els esdeveniments per al 'Gran départ' del Tour de França

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Ludovico Einaudi al Palau Sant Jordi

Transport
Autobús de la línia D20 en direcció a Ernest Lluch / Foto: TMB

TMB augmenta la capacitat de les línies V29 i D20 els caps de setmana per facilitar l’accés a les platges

Transport
Les obres a la L5 han permés renovar integralment 5 km de via / Foto: TMB

El metro farà aquest estiu obres de millora a quatre punts de la xarxa que comportaran afectacions parcials al servei

Transport

Últimes notícies

Imatge
Presentació de la nova compra de material del metro de Nova York /Foto: Marc A. Hermann / MTA

L’Autoritat del Transport de Nova York prepara la comanda de material mòbil més gran de la seva historia

En xarxa
Joaquim Balsera, director de negocis corporatius, internacional i màrqueting de TMB, designat nou Secretari General d'ALAMYS / Foto: ALAMYS

Joaquim Balsera, nou secretari general de la ‘Asociación Latinoamericana de Metros y Subterráneos (ALAMYS)’

Empresa
Imatge
El CEO de TMB al 31è Comités Técnicos de ALAMYS

TMB presenta l'estudi sobre el retorn econòmic, social i mediambiental de la seva activitat al fòrum d'ALAMYS

Empresa
Imatge
Accés Pelai-Ronda de l’estació d’Universitat, 1940. Fotografia de Puig Farran. Font: Arxiu Fundació TMB

El centenari del Metro Transversal en imatges

Història
Gallery

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons