Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. La Línia H8 D’autobús Puja Al Grup Dels 8 Milions de Viatgers Anuals
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
31.01.2019
Oriol Pàmies

La línia H8 d’autobús puja al grup dels 8 milions de viatgers anuals

Imatge
Autobús de la línia H8 a la Diagonal / Foto: Pep Herrero (TMB)
Autobús de la línia H8 a la Diagonal / Foto: Pep Herrero (TMB)
< >Autobús de la línia H8 a la Diagonal / Foto: Pep Herrero (TMB)
Autobús de la línia H8 a la Diagonal / Foto: Pep Herrero (TMB)

El 2018 les 28 línies horitzontals, verticals i diagonals de la nova xarxa de bus van transportar en conjunt 107,6 milions de persones, el 53% del total.

El 2018, a més de finalitzar la implantació de la nova xarxa de bus, va continuar la captació de passatge per part del conjunt de la xarxa d'autobusos de TMB, que va créixer el 3% i va passar per sobre de la fita simbòlica dels 200 milions de validacions, fins als 202,91 milions. Nou línies horitzontals, verticals i diagonals figuren entre les 10 més freqüentades.

La número 1 de les línies de bus de TMB per nombre de viatgers continua sent la H6 (Zona Universitària - Fabra i Puig), que el 2018 va marcar un altre màxim històric i va aconseguir 8,36 milions de validacions. Però la H8 (Camp Nou - Bon Pastor) se li acosta: ha guanyat 400.000 validacions (5%) i s’aferma al segon graó del podi, amb 8,07 milions de viatgers.

En el següent nivell figuren les tres línies de la nova xarxa que van superar els 7 milions de validacions, dues d'horitzontals i una de diagonal: H4, H12 i D20, per aquest ordre. A continuació hi ha el grup dels 6 milions, en què trobem D40, 7, H16 i H10. Amb més de 5 milions anuals se situa la vertical V15, seguida de la 33 i la 24, tot i que aquestes dues han experimentat un lleu retrocés.

Les 28 línies de la nova xarxa de bus van registrar en conjunt 107,65 milions de viatgers, que representen el 53% del total. I s'ha de tenir en compte que de cinc d'aquestes línies només se'n pot comptabilitzar el resultat des del 26 de novembre, quan es van implantar. El 2017 les 20 línies existents van sumar 87,5 milions de viatgers, que van representar el 44,5% del passatge del servei de bus regular.

Darrera modificació
31.01.2019
Tema
Transport
  • ConceptesDadesDemandaInstitucionsTMBServeiBusNova xarxa de busAnys2019
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • La línia H6 d'autobusos supera els 8 milions de validacions acumulades en un any

Contingut relacionat

Obres a l'enllaç Catalunya L1 L3. /Foto: TMB

El passadís de connexió entre les línies 1 i 3 a l’estació Catalunya romandrà tancat per obres del 6 de juliol al 6 de setembre

Transport
Tall estació Verdaguer L4. /Foto: TMB

L’estació Verdaguer de l’L4 quedarà fora de servei del 6 de juliol al 30 d’agost per obres d’accessibilitat

Transport
Estació L9 Nord. /Foto: TMB

Els treballs al macropou de l’L9/10 Nord obliguen a tallar el servei entre La Sagrera i Onze de Setembre des de dijous

Transport
Imatge genèrica Sant Joan / Font: TMB

Per la revetlla de Sant Joan TMB reforçarà el servei de metro que funcionarà 43 hores sense interrupció

Transport

Últimes notícies

Logotip de TMB

TMB convoca 450 places per ampliar la borsa de personal de metro i bus per a l’estiu del 2027

Empresa
Imatge
Obres al metro de Barcelona / Foto: TMB

Viatja de forma interactiva i reviu l’expansió del metro de Barcelona a la segona meitat del segle XX

Història
Noves incorporacions a Metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB suma 229 professionals de conducció a bus i 129 agents d’atenció al client a metro durant aquest estiu

Empresa
Imatge
Les guanyadores de les darreres edicions del Concurs de Relats Curts i del festival Subtravelling, al metro / Foto: TMB

El projecte cultural de TMB, protagonista al programa Via 15 de La Xarxa

En xarxa

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons