Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. Impuls de L'AMBici Amb Noves Promocions Durant La Setmana de La Mobilitat
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
16.09.2026
Laura Martínez

Impuls de l'AMBici amb noves promocions durant la Setmana de la Mobilitat

Imatge
Estació AMBici a Sant Joan Despí. /Foto: AMB
Estació AMBici a Sant Joan Despí. /Foto: AMB
< >Estació AMBici a Sant Joan Despí. /Foto: AMB

L'AMB ofereix 2.000 abonaments flexibles gratuïts de 3 dies per provar l’AMBici del 16 al 22 de setembre

Els abonats actius rebran dos viatges gratuïts addicionals durant aquesta setmana, com a novetat d’aquest any i acció de fidelització

L’AMBici, el servei de bicicleta pública metropolitana gestionat per TMB, celebra la Setmana Europea de la Mobilitat 2026 amb avantatges exclusius. Des d’avui mateix, s’activen dues promocions especials pensades tant per a qui vol provar el servei de transport de forma gratuïta com per premiar la fidelitat dels usuaris habituals.

D’una banda, l’AMB posa a disposició de la ciutadania 2.000 abonaments flexibles gratuïts de 3 dies (72 hores) perquè les persones que encara no han utilitzat l’AMBici puguin provar el servei durant la Setmana de la Mobilitat. La promoció es fa per segon any consecutiu i té com a objectiu facilitar el primer contacte amb la bicicleta pública metropolitana i fomentar la incorporació de nous usuaris. L’any 2025, durant aquesta promoció l’AMB, va lliurar gairebé 700 abonaments flexibles de l’AMBici.  

Per beneficiar-se, cal donar-se d’alta a l’app de l’AMBici, adquirir i activar l’abonament entre el 16 i el 22 de setembre de 2026 i introduir el codi de descompte SEM2026 en el moment de fer el pagament. L’abonament tindrà un cost d’1 cèntim, import que es cobrarà per validar el mètode de pagament, i permetrà utilitzar el servei durant 72 hores. No s’acceptarà l’activació fora del període establert.

Com a novetat d’aquest any, també s'ha posat en marxa una acció específica de fidelització dels usuaris habituals. Les persones amb un abonament anual actiu disposen de dos viatges addicionals gratuïts durant la Setmana Europea de la Mobilitat. Es vol reconèixer així la vinculació dels usuaris recurrents amb el servei i, alhora, incentivar encara més l’ús de la bicicleta pública metropolitana durant una setmana especialment dedicada a promoure formes de mobilitat més sostenibles.

El servei assoleix xifres històriques

L'AMBici consolida el seu creixement amb dades rècord de gener a agost de 2026:

  • Més d'1,7 milions de viatges: Suposa un increment del 44% respecte al mateix període del 2025 (1,2 milions de viatges).
  • El millor estiu de la història: Els mesos de juny, juliol i agost han superat els 640.000 desplaçaments, gairebé un 40% més que l’estiu passat.
  • Comunitat a l'alça: l'AMBici té 24.492 subscripcions actives a l'abonament anual (enfront de les 18.612 del 2025) i 2.804 a l'abonament metropolità combinat amb el Bicing de Barcelona. Els abonaments flexibles també triomfen com a porta d'accés amb prop d'11.800 vendes.

Sobre l'AMBici

El servei és de titularitat de l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i està gestionat per TMB. Actualment compta amb 2.607 bicicletes elèctriques i 237 estacions repartides en 15 municipis de l'entorn metropolità.

La seva xarxa connecta de manera eficient i sostenible les localitats de: Badalona, Castelldefels, Cornellà de Llobregat, el Prat de Llobregat, Esplugues de Llobregat, Gavà, l’Hospitalet de Llobregat, Molins de Rei, Sant Adrià de Besòs, Sant Boi de Llobregat, Sant Feliu de Llobregat, Sant Joan Despí, Sant Just Desvern, Santa Coloma de Gramenet i Viladecans. Per a la seva implantació, s'ha comptat amb el finançament dels fons europeus Next Generation EU.

Darrera modificació
16.09.2026
Tema
Transport
  • Altres temesMedi ambientSocietatConceptesAtenció al clientMedi ambientMobilitatServeiUsuarisInstitucionsAMBTMBAnys2026
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • L’AMBici tindrà un abonament gratuït de 3 dies

Contingut relacionat

Catifa vermella al carrer Balmes. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

Barcelona instal·la catifes vermelles al carril bus de Balmes per millorar la velocitat i la regularitat del transport públic

Transport
Estació fantasma de Gaudí portada. /Foto: PEP HERRERO

TMB obre espais emblemàtics de metro durant la Setmana Europea de la Mobilitat i estrena el perllongament de la línia X1 de bus

Transport
TMB reforçarà el servei amb motiu dels actes de la Diada de l'11 de setembre

TMB reforça el transport públic per a la Diada de l'Onze de Setembre a Barcelona

Transport
Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per al concert de Music Bank a l’Estadi Olímpic Lluís Companys

Transport

Últimes notícies

Imatge
Serveis solidaris de bus. /Foto: TMB

Els conductors solidaris de TMB faciliten la mobilitat durant la primera trobada esportiva de centres de rehabilitació funcional

Cultura i Oci
Imatge
Marc Sánchez, tècnic d'adquisició de nova flota de TMB, entrevistat per Onda Cero a l'interior del minibús elèctric Yutong / Foto: Marta Espinosa (TMB)

'Onda Cero' entrevista Marc Sánchez a bord del minibús elèctric que ha incorporat recentment TMB

En xarxa
Third-party content
El grup impulsor del Museu del Transport Públic es posa en marxa / Foto: Ajuntament de Barcelona

Constituït el grup impulsor del Museu del Transport Públic promogut per TMB i l’Ajuntament de Barcelona

Empresa
La presidenta de TMB, Laia Bonet, en un moment de l'acte de presentació del Mou-te 2026 al metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

La plantilla de TMB escull la prevenció del suïcidi com a causa solidària

Empresa

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons