Header Top menu
En funcionament els quatre quioscos d’atenció de la T-mobilitat amb cita prèvia
TMB ha ampliat la capacitat de gestió d'altes d'usuaris al nou sistema de bitlletatge digital amb les oficines temporals situades a Torrassa, Espanya, Arc de Triomf i Lesseps.
Des d'aquesta setmana els serveis d'atenció a l'usuari de TMB s'han ampliat amb quatre oficines temporals situades als vestíbuls de les estacions de Torrassa, Espanya i Arc de Triomf de la línia 1 i Lesseps de la línia 3. Aquests quatre quioscos, cadascun amb dos llocs d'atenció, estan dedicats exclusivament a la gestió d'altes d'usuaris en el nou sistema de bitlletatge, la T-mobilitat, sempre havent demanat cita.
TMB és distribuïdor oficial de la T-mobilitat, que actualment està en la fase de proves anomenada Primer contacte, obertes a tota la ciutadania, com a part dels preparatius que realitza l'Autoritat del Transport Metropolità abans de la implantació general del sistema.
El registre a la T-mobilitat es pot realitzar als canals digitals de TMB, el web corporatiu i TMB App, a més dels punts presencials habilitats (amb cita prèvia). A partir de la setmana que ve, pel que fa a TMB, aquests punts seran exclusivament els quatre quioscos, mentre que les oficines permanents d'Universitat, Diagonal, Sagrada Família i La Sagrera quedaran reservades a les gestions habituals.
Els quatre quioscos estan oberts els dies feiners de 8 a 20 hores, els dissabtes de 9 a 17.30 i els festius de 9 a 14. Per demanar hora es pot fer servir el formulari de l'espai d'atenció del web corporatiu.
- ConceptesAtenció al clientTicketingInstitucionsATMTMBLlocsArc de TriomfEspanyaLessepsTorrassaAnys2021