Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. Finalitza La Renovació de L'enclavament de Les Cotxeres de Metro de Sant Genís
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
07.02.2022
Redacció

Finalitza la renovació de l'enclavament de les cotxeres de metro de Sant Genís

Imatge
Trens al taller de Sant Genís / Foto: Arxiu TMB
Trens al taller de Sant Genís / Foto: Arxiu TMB
< >Trens al taller de Sant Genís / Foto: Arxiu TMB

Invertim 13 milions en la renovació dels sistemes de control de la senyalització de la xarxa del metro https://t.co/jA4Ap4ZrZo

— Territori (@territoricat) February 5, 2022
Vist a la xarxa
Veure el contingut original

El Departament de la Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori ha finalitzat les obres de renovació  de l’enclavament que controla els tallers i les cotxeres de Sant Genís de la línia 3 de metro. Aquesta actuació permet millorar l’eficiència i fiabilitat del servei i s’afegeix a les renovacions d’enclavaments en altres punts de la xarxa de metro que ha dut a terme el Departament en els últims dos anys, per un valor total de prop de 13 milions d’euros.

L’enclavament és l’element principal d’un sistema de senyalització ferroviària que gestiona i controla la circulació segura dels trens en una àrea ferroviària determinada, com pot ser un tram de línia de metro amb diverses estacions, o bé uns tallers o cotxeres. A Sant Genís, base de manteniment i dipòsit de trens de l’L3, l’enclavament d’última generació augmenta el nivell d’eficiència, de disponibilitat i de seguretat, de manera que proporciona millor servei.

En paral·lel, el Departament està redactant el projecte per a l’ampliació dels tallers i les cotxeres de Sant Genís, amb l’objectiu d’adaptar aquestes instal·lacions a l’increment d’oferta que s’ha produït en aquesta línia i al que està previst.

 Més informació a la nota de premsa del Departament de la Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori.

 

Darrera modificació
07.02.2022
Tema
Transport
  • ConceptesObresTecnologiaInstitucionsGeneralitatLlocsCotxeraSant GenísTallerServeiL3MetroAnys2022
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • En licitació el projecte d'ampliació dels tallers i cotxeres de Sant Genís de la L3

Contingut relacionat

Les dones són les grans protagonistes de la ja tradicional prova esportiva / Foto: Web Cursa de la Dona

Afectacions a les línies d’autobusos per la Cursa de les Dones de Barcelona 2025

Transport
Barcelona Christmas Tour

El Barcelona Christmas Tour torna amb la ruta nocturna per descobrir la il·luminació de Nadal

Transport
Imatge de l'Estadi Olímpic Lluís Companys després de la finalització de la segona fase d'obres / Foto: Web FC Barcelona

Transport públic a l’Estadi Olímpic Lluís Companys per al 15 de novembre (Barça – Madrid de Lliga F)

Transport
Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per al concert de Katy Perry al Palau Sant Jordi

Transport

Últimes notícies

Inauguració de l'exposició de trens pel centenari del metro.

Els trens històrics restaurats ja es poden visitar a l’exposició ‘Els trens del centenari. El patrimoni ferroviari del metro de Barcelona’

Empresa
Imatge
El conseller delegat de TMB, Xavier Flores, durant la seva ponència inaugural al COMET 2025 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Barcelona, seu de la trobada de COMET, la comunitat internacional de metros

Empresa
El conseller delegat de TMB, Xavier Flores, durant la presentació de la campanya 'Mou-te pel càncer infantil i acompanya'ns' de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB presenta la causa solidària escollida per la plantilla aquest any: el càncer infantil

Empresa
Imatge
Cursa Nocturna pels túnels del metro . /M.A. Cuartero (TMB)

Les millors imatges per reviure la cursa nocturna del centenari pels túnels del metro

Societat
Gallery

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons