Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. Comença la temporada d’estiu als autobusos turístics
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
31.03.2017
Redacció

Comença la temporada d’estiu als autobusos turístics

Imatge
Autobús del Barcelona Bus Turístic / Foto: TMB
Autobús del Barcelona Bus Turístic / Foto: TMB
< >Autobús del Barcelona Bus Turístic / Foto: TMB
Autobús del Barcelona Bus Turístic / Foto: TMB

Des d'avui opera la Ruta Verda del Barcelona Bus Turístic i al llarg de la setmana han començat les sortides de les diferents modalitats del catàleg del Catalunya Bus Turístic per a la temporada càlida.

Quan s'acosta la Setmana Santa es posa en marxa la Ruta Verda del Barcelona Bus Turístic (BBT), que recorre el litoral de la ciutat entre el Port Olímpic i el Fòrum. Es tracta d'una ruta de temporada, que donarà servei entre el 31 de març i el 5 de novembre, integrada en el servei regular turístic del BBT, format per tres rutes, 45 parades i un únic bitllet d'un o dos dies.

La Ruta Verda té com a principals atractius les platges del litoral barceloní i el Museu Blau. També serveix d'enllaç entre els establiments hotelers de la zona Poblenou - Diagonal Mar i la resta del BBT, a través de la parada del Port Olímpic compartida amb la Ruta Vermella.

Al mateix temps, les altres dues rutes amplien els horaris i passen a fer les últimes sortides a les 8 del vespre. La Ruta Blava i la Ruta Vermella les fan des de la plaça Catalunya.

També arrenca aquests dies la temporada estiuenca del Catalunya Bus Turístic, que ofereix set possibilitats diferents per fer una sortida curta des de Barcelona. Els detalls de les rutes són al seu web.

Els transports turístics que TMB opera o en què participa es presenten com a opcions interessants per recomanar a familiars o amics quan venen de visita a Barcelona.

 

Starts #summertime at #Barcelonabusturistic! Last departures: 8pm! See timetables posted at the stops https://www.barcelonabusturistic.cat/en/home / Empieza el horario de verano en las rutas del #barcelonabusturistic. ¡Últimas salidas a las 8 de la tarde! / Comença l’horari d’estiu al #barcelonabusturistic. Últimes sortides a les 8 del vespre! #barcelona #igersbcn #barcelonagram #hoponhopoff

A post shared by Barcelona Bus Turistic (@barcelonabusturistic) on Mar 30, 2017 at 11:56pm PDT

Darrera modificació
31.03.2017
Tema
Transport
  • ConceptesOfertaServeiInstitucionsTMBServeiBus turísticTransport d'OciAnys2017
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • La nova imatge del Barcelona Bus Turístic reforça l’autenticitat i la identificació amb la ciutat

Contingut relacionat

Ja han arribat els primers trens històrics restaurats pel Centenari del metro a La Farinera / Foto:  Pep Herrero (TMB)

L’exposició de trens històrics restaurats pel Centenari del metro obrirà al públic la setmana del 10 de novembre

Transport
Imatge
Mostra de les noves pantalles d'informació al metro. /Foto: PEP HERRERO (TMB)

Possibles alteracions en els serveis de metro i bus amb motiu de la vaga general del 15 d'octubre

Transport
Imatge
Render del futur vestíbul singular que connectarà el DHub i l'estació de metro de Glòries / Foto: Ajuntament de Barcelona

Aprovat el projecte del nou vestíbul que connectarà l'estació de Glòries amb el DHub

Transport
Validació amb T-mobilitat / Foto: ATM

El bitllet senzill i el bitllet aeroport arriben a la T-mobilitat

Transport

Últimes notícies

Imatge
Estació de Tara. /Foto: Metrolink

El metro de Dublín dona les primeres passes per ser una realitat

En xarxa
Third-party content
Imatge
Imatge de l'estació de Gaudí / Foto: P. Herrero (TMB)

L'"estació fantasma" de Gaudí reneix com a espai expositiu

Cultura i Oci
Andana de l'estació 'fantasma' de Gaudí preparada per rebre les visites amb motiu del Centenari de metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB obre al públic per primera vegada l’estació fantasma de Gaudí, convertida en un espai expositiu

Empresa
Laia Bonet presenta la Cursa Centenari/ Foto: Miguel Ángel Cuartero

La cursa solidària del centenari del metro de Barcelona serà al novembre i recaptarà fons per la lluita contra l’ELA

Empresa

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons