Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. Comença La Segona Fase D'obres Per Adaptar L'estació de Metro de Vallcarca
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
07.04.2021
Redacció

Comença la segona fase d'obres per adaptar l'estació de metro de Vallcarca

Imatge
Imatge virtual del nou ascensor / Foto: Generalitat/Ajuntament de Barcelona
Imatge virtual del nou ascensor / Foto: Generalitat/Ajuntament de Barcelona
< >Imatge virtual del nou ascensor / Foto: Generalitat/Ajuntament de Barcelona
Imatge virtual del nou ascensor / Foto: Generalitat/Ajuntament de Barcelona

Dimarts vinent comencem les obres de la segona fase de l'adaptació de l'estació de Vallcarca de l'L3 del metro a #Barcelona.

Tindrà ascensor per fer accessible l’itinerari cap al vestíbul de l’estació.

1,1 MEUR i 10 mesos d'obres

https://t.co/3yMlumnQn9 pic.twitter.com/ZJ83bAan4R

— Territori (@territoricat) April 3, 2021
Vist a la xarxa
Veure el contingut original

La Generalitat de Catalunya va començar ahir la segona fase de les obres per adaptar l'estació de Vallcarca, de la L3 del metro de Barcelona, a les persones amb mobilitat reduïda. L'actuació, amb una inversió d'1,1 milions d'euros i un termini d'execució de deu mesos, consistirà en la construcció d'un ascensor de tres parades que permetrà entrar al vestíbul des dels barris del Putxet i Farró i de Vallcarca i els Penitents. Per altra banda, els treballs inclouran la construcció d'una passera que donarà accés a l'ascensor des de l'avinguda de la República Argentina.

Aquests treballs completaran la millora de l'accessibilitat a l'estació, una actuació que va completar la seva primera fase l'estiu del 2019. Llavors, la Generalitat va invertir 1,7 milions d'euros per instal·lar dos ascensors per comunicar el vestíbul i les andanes de l'estació. El 92% de les estacions del metro de Barcelona ja estan equipades amb ascensors. També estan en execució els treballs per adaptar els intercanviadors d'Espanya (L1, L3, FGC) i de Maragall (L4 i L5), mentre que el 8% de les actuacions restants estan en fase de projecte.

Darrera modificació
07.04.2021
Tema
Transport
  • Altres temesTransportConceptesAccessibilitatObresInfraestructuraEstacióInstitucionsGeneralitatLlocsVallcarcaServeiL3MetroAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • Es licita l'obra de la segona fase de l'adaptació de l'estació de Vallcarca de la L3 del metro

Contingut relacionat

Imatge genèrica Sant Joan / Font: TMB

Per la revetlla de Sant Joan TMB reforçarà el servei de metro que funcionarà 43 hores sense interrupció

Transport
Capçalera de sortida del Tour a Barcelona. /Foto: AJUNTAMENT DE BARCELONA

TMB reforçarà el servei de metro per facilitar la mobilitat durant els esdeveniments per al 'Gran départ' del Tour de França

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Ludovico Einaudi al Palau Sant Jordi

Transport
Autobús de la línia D20 en direcció a Ernest Lluch / Foto: TMB

TMB augmenta la capacitat de les línies V29 i D20 els caps de setmana per facilitar l’accés a les platges

Transport

Últimes notícies

Imatge
Detall panell instal·lat a l'estació de metro de Canyelles / Foto: Escola Deià

TMB i l'Escola d'Art Deià inauguren el projecte d'accessibilitat "Acostem Torre Baró" a l'estació de metro de Canyelles

Societat
Imatge
Retolació lateral d'un autobús elèctric de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB publica la nova memòria de sostenibilitat corresponent a l'any 2025

Empresa
Imatge
Presentació de la nova compra de material del metro de Nova York /Foto: Marc A. Hermann / MTA

L’Autoritat del Transport de Nova York prepara la comanda de material mòbil més gran de la seva historia

En xarxa
Joaquim Balsera, director de negocis corporatius, internacional i màrqueting de TMB, designat nou Secretari General d'ALAMYS / Foto: ALAMYS

Joaquim Balsera, nou secretari general de la ‘Asociación Latinoamericana de Metros y Subterráneos (ALAMYS)’

Empresa

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons