Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. Comença La Nova Temporada del Barcelona Christmas Tour
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
26.11.2021
Redacció

Comença la nova temporada del Barcelona Christmas Tour

Imatge
El passeig de Gràcia amb la il·luminació nadalenca / Foto: Pep Herrero (TMB)
El passeig de Gràcia amb la il·luminació nadalenca / Foto: Pep Herrero (TMB)
< >El passeig de Gràcia amb la il·luminació nadalenca / Foto: Pep Herrero (TMB)
El passeig de Gràcia amb la il·luminació nadalenca / Foto: Pep Herrero (TMB)

La ruta per la il·luminació nadalenca, incrementada i renovada aquest any, funcionarà cada dia del 26 de novembre al 2 de gener.

Novament, aquest Nadal Barcelona té una ruta nocturna a bord d’un bus turístic de dos pisos per gaudir de la il·luminació dels carrers més cèntrics, que s’ha ampliat i renovat amb dissenys de l’Estudi Antoni Arola. El Barcelona Christmas Tour 2021, de TMB i Turisme de Barcelona, funcionarà del 26 de novembre al 2 de gener (excepte el 25 de desembre i l'1 de gener), de dilluns a diumenge, amb dos horaris de sortida: a les 18 h i a les 20 h, sempre des de la parada del costat Besòs de la plaça Catalunya.

La ruta té una durada d’una hora i mitja i és guiada en viu amb comentaris en català, castellà i anglès. El recorregut inclou alguns dels carrers amb nova il·luminació, com la Gran Via, la ronda de Sant Pere i el carrer Aragó, així com edificis significatius per l’ornamentació nadalenca com ara l’Hospital de Sant Pau, la Sagrada Família, la torre Glòries, l’Arc de Triomf i les icones de l’arquitectura modernista del passeig de Gràcia, sense oblidar les fires de Nadal de Santa Llúcia i la Sagrada Família.

L’experiència del trajecte es pot complementar amb una bona ambientació musical amb la playlist de cançons nadalenques creada especialment per a l’ocasió al perfil de TMB de Spotify.

Com en tot el transport públic, al Barcelona Christmas Tour regeixen les normes d’higiene i prevenció de contagis per evitar la propagació de la covid-19, Per tant, és obligatori portar ben posada la mascareta a bord i s’han reforçat les mesures d’higiene i desinfecció dels vehicles.

Darrera modificació
28.11.2021
Tema
Transport
  • Altres temesCultura i OciConceptesCulturalServeiInstitucionsAjuntamentTMBLlocsBarcelonaAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Estació L9 Nord. /Foto: TMB

Els treballs al macropou de l’L9/10 Nord obliguen a tallar el servei entre La Sagrera i Onze de Setembre des de dijous

Transport
Imatge genèrica Sant Joan / Font: TMB

Per la revetlla de Sant Joan TMB reforçarà el servei de metro que funcionarà 43 hores sense interrupció

Transport
Capçalera de sortida del Tour a Barcelona. /Foto: AJUNTAMENT DE BARCELONA

TMB reforçarà el servei de metro per facilitar la mobilitat durant els esdeveniments per al 'Gran départ' del Tour de França

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Ludovico Einaudi al Palau Sant Jordi

Transport

Últimes notícies

Imatge
Les guanyadores de les darreres edicions del Concurs de Relats Curts i del festival Subtravelling, al metro / Foto: TMB

El projecte cultural de TMB, protagonista al programa Via 15 de La Xarxa

En xarxa
Entrega de la recaptació a AFANOC. /Foto: TMB

La cronoescalada solidària al metro recapta més de 30.000 euros per col·laborar amb les famílies d’infants i joves amb càncer

Societat
Un moment de la visita al Centre de Control de Metro / Font: Pep Herrero (TMB)

David Prat s’incorpora a TMB com a nou director de la xarxa de Metro

Empresa
Imatge
Detall panell instal·lat a l'estació de metro de Canyelles / Foto: Escola Deià

TMB i l'Escola d'Art Deià inauguren el projecte d'accessibilitat "Acostem Torre Baró" a l'estació de metro de Canyelles

Societat

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons