Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Societat
  3. #TMBrecomana Participar Al ‘Posa't La Gorra’ En Favor Dels Infants Amb Càncer
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
21.11.2023
Redacció

#TMBrecomana participar al ‘Posa't la gorra’ en favor dels infants amb càncer

Imatge
Imatge promocional Posa't la Gorra / Foto: AFANOC
Imatge promocional Posa't la Gorra / Foto: AFANOC
< >Imatge promocional Posa't la Gorra / Foto: AFANOC

🙌🏻El 3 de desembre #posatlagorra al @PobleEspanyol!🥳🧢 T'esperem per gaudir d'un programa farcit d'activitats!👏

🤩Amb @elisenda_pineda, @Lildamiboi, BETA i Titó de @SomSX3, @gertrudisband i les veus més eufòriques de la segona edició de TV3!

👉🏻INFO! https://t.co/0Q1xb2cea9 pic.twitter.com/y5CefWZ65H

— AFANOC - Els Xuklis (@AFANOC) October 18, 2023

Vist a la xarxa
Veure el contingut original

Nova edició del Posa't la gorra! d'AFANOC el proper 3 de desembre al Poble Espanyol per visibilitzar la realitat dels infants i adolescents amb càncer i les seves famílies. La gorra donarà accés al recinte i es podrà gaudir d’activitats i d’un escenari amb actuacions i algunes sorpreses. 

La gorra d’enguany ha estat dissenyada per Tarsila Schubert, una artista de carrer d’origen brasiler que ha dedicat la seva vida a l’art.  Al frontal de la gorra hi apareix un ull amb els tons i forma de les sanefes. Un ull que és l’expressió de l’atenció, la cura i l’acompanyament ferm i continuat, necessari al llarg del procés del càncer infantil.

És l’ull que mira més enllà, que interpel·la i inspira a canviar la manera de veure les coses, amb una mirada que traspassa i que té la capacitat de veure més enllà de les aparences. Un canvi de mirada sobre la realitat del càncer infantil. Una mirada neta, objectiva però càlida i empàtica, que sense obviar la dificultat d’aquesta dura realitat, s’enfoca i es dirigeix als aspectes sans de la malaltia. La gorra té un preu de 8 euros i es pot comprar al mateix web de l'Associació.

L'Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya (AFANOC) es va fundar el 1987, quan un grup de pares i mares amb fills ingressats amb diagnòstic de càncer van decidir millorar la qualitat de vida d'aquests nens i nenes i les seves famílies durant el procés de tractament, que sovint comporta traslladar-se lluny de casa. Com que un dels efectes secundaris del tractament per al càncer és la pèrdua dels cabells, els nens afectats es cobreixen el cap amb una gorra. D'aquí el símbol de la festa, que fa que per un dia tots portin la gorra i ajudin amb els fons recaptats a mantenir la gratuïtat dels serveis que ofereix l'AFANOC. 

Un any més, TMB hi col·labora fent difusió de la campanya Posa't la gorra. Podeu consultar tot el programa d'activitats en aquest enllaç.

Darrera modificació
22.11.2023
Tema
Societat
  • ConceptesRSCSalutInstitucionsAltresTMBAnys2023
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
La Paula Fernández Ochoa conversa amb l'Adam Martín sobre el suïcidi al metro / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB posa el focus en els supervivents del suïcidi en una xerrada celebrada al metro

Societat
La formació per salvar vides s'ha fet al vestíbul de l'estació de metro d'Universitat / Foto: TMB

La Fundació TMB i Rescuelife impulsen una jornada de sensibilització en RCP al metro

Societat
Imatge
La directora de comunicació de TMB, Mònica Peinado, rep el Premi Entorn Inclusiu d'Eurofirms Foundation / Foto: Eurofirms

TMB, reconeguda amb el Premi Entorn Inclusiu d’Eurofirms Foundation

Societat
Imatge
Exposició "Retrats amb història: grans persones grans de TMB" / Foto: M.A. Cuartero (TMB)

TMB s'adhereix el Dia Internacional de la Gent Gran connectant generacions a través del transport públic

Societat

Últimes notícies

Imatge
El número 10, amb l'escut de la ciutat de Barcelona / Foto: Arxiu TMB

El llegat del Tramvia Blau: imatges clàssiques de la flota

Història
Gallery
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per als concerts de La Oreja de Van Gogh al Palau Sant Jordi

Transport
Joan Puidellivol, responsable de sistemes tecnològics de bus de TMB, en un moment de la seva ponència al saló Tomorrow Mobility / Foto: Pep Herrrero (TMB)

Els busos de TMB compten el passatge de cada vehicle en temps real per millorar el servei

Empresa
Un moment de la presentació d'avui / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB incorpora sistemes tecnològics de monitorització de trens i túnels per detectar anomalies en temps real

Empresa

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons