Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Societat
  3. #TMBrecomana Descobrir a L'Associa't Tot El Que Es Mou a Les Entitats Barcelonines
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
19.09.2019
Redacció

#TMBrecomana descobrir a l'Associa't tot el que es mou a les entitats barcelonines

Imatge
Les activitats de l'Associa't a la Festa es desenvolupen a plaça Catalunya / Imatge: Ajuntament de Barcelona
Les activitats de l'Associa't a la Festa es desenvolupen a plaça Catalunya / Imatge: Ajuntament de Barcelona
< >Les activitats de l'Associa't a la Festa es desenvolupen a plaça Catalunya / Imatge: Ajuntament de Barcelona
Les activitats de l'Associa't a la Festa es desenvolupen a plaça Catalunya / Imatge: Ajuntament de Barcelona

Recordeu que al web podreu trobar a la part d'activitats tota la programació d'aquest any! Consulteu-lo! Vosaltres sou el missatge, us necessitem també per comunicar via xarxes toooots els batecs de l'#Associat19!  https://t.co/EXxYFWBMQF #Mercè19 pic.twitter.com/yjiGoRMP9x

— Associa't (@AssociatBCN) September 9, 2019
Vist a la xarxa
Veure el contingut original

La plaça de Catalunya esdevé durant la Mercè el punt de trobada de les entitats i associacions de Barcelona amb l'Associa't a la Festa. A través de tallers i actuacions aconsegueixen un doble objectiu: fer que tothom trobi una activitat per participar de la cita i, alhora, donar a conèixer el seu treball durant la resta de l'any.

La trobada és dissabte 21 i diumenge 22. Entre les novetats d'aquesta edició destaquen Ràdio Associa't, amb un estudi des d'on emetran en directe nou ràdios comunitàries de la ciutat; la proposta cinèfila de l'Associa't a la Fresca; els cinc espais dedicats a la gastronomia amb servei de bar i cafeteria, i la passarel·la reivindicativa de costura comunitària on les dones dels grups de 12 barris de la ciutat lluiran les seves creacions.

Aquest any, a més, es podran seguir quatre itineraris temàtics que comptaran amb premi al final del recorregut: drets humans, interculturalitat, gènere i diversitat sexual i justícia climàtica. Tot això sense oblidar els clàssics: les actuacions als dos escenaris, els tallers a les carpes i les activitats als espais a peu de plaça. Ja podeu organitzar la vostra agenda consultant el programa.

TMB hi col·labora fent difusió de l'activitat.

Darrera modificació
02.06.2020
Tema
Societat
  • InstitucionsAjuntamentAltresTMBLlocsBarcelonaCatalunyaAnys2019
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
4 imatges TMB. /Foto: TMB

Quatre peces audiovisuals donen vida al nou eslogan de TMB

Societat
Imatge
Imatge Guia per a la persona usuària del metro de Barcelona versió paper / Foto: Pep Herrero (TMB)

Betevé destaca el valor de la nova guia de Lectura Fàcil de TMB per guanyar autonomia al metro

Societat
Third-party content
Imatge
La bandera inclusiva llueix a l'estació de metro d'Universitat L1 / Foto: Pep Herrero (TMB)

L'estació de metro d'Universitat s'acoloreix per celebrar la diversitat

Societat
Entrega de la recaptació a AFANOC. /Foto: TMB

La cronoescalada solidària al metro recapta més de 30.000 euros per col·laborar amb les famílies d’infants i joves amb càncer

Societat

Últimes notícies

Al fons, el taller centenari de Santa Eulàlia, on també s'han realitzat actuacions de modernització i renovació / Pep Herrero (TMB)

Dissabte es normalitza el servei de l’L1 de metro entre Florida i Plaça de Sants, un cop finalitzades les obres

Transport
Imatge
Placa de formigó a via general per evitar vibracions / Autor: P.H.

Fotogaleria: Descobreix com avancen les obres de millora de l'L1

Transport
Gallery
Estadi Camp Nou / Foto: FCBarcelona

TMB posa en marxa un nou servei de bus perimetral a l’Spotify Camp Nou

Transport
La presidenta de TMB, Laia Bonet, i el conseller delegat de TMB, Xavier Flores, en un moment de la visita a les obres de la L1 / Foto: Pep Herrero (TMB)

Les obres de l’L1 de metro encaren la recta final i el servei entre Florida i Plaça de Sants es restablirà el 29 d’agost

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons