Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Societat
  3. TMB i ECOM, compromesos amb la plena inclusió de les persones amb discapacitat
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
28.10.2021
Redacció

TMB i ECOM, compromesos amb la plena inclusió de les persones amb discapacitat

Imatge
La presidenta de TMB, Laia Bonet, el d'ECOM, Antonio Guillén, el regidor Joan Ramon Riera i directius d'ECOM / Foto: Pep Herrero (TMB)
La presidenta de TMB, Laia Bonet, el d'ECOM, Antonio Guillén, el regidor Joan Ramon Riera i directius d'ECOM / Foto: Pep Herrero (TMB)
< >La presidenta de TMB, Laia Bonet, el d'ECOM, Antonio Guillén, el regidor Joan Ramon Riera i directius d'ECOM / Foto: Pep Herrero (TMB)
La presidenta de TMB, Laia Bonet, el d'ECOM, Antonio Guillén, el regidor Joan Ramon Riera i directius d'ECOM / Foto: Pep Herrero (TMB)

Totes dues organitzacions col·laboren en una campanya de conscienciació, visible al metro i als autobusos, per promoure la igualtat de drets i d'oportunitats.

La presidenta de TMB i tercera tinenta d'alcaldia de l'Ajuntament de Barcelona, Laia Bonet, i el president de la Federació ECOM, Antonio Guillén, han ratificat avui el compromís de totes dues parts en la defensa de la plena inclusió de les persones amb discapacitat, dels seus drets i de la plena igualtat d'oportunitats.

Tots dos presidents, junt amb el regidor d'Infància, Joventut i Persones Grans i president de l'Institut Municipal de Persones amb Discapacitat, Joan Ramon Riera, han volgut ressaltar aquest compromís compartit coincidint amb la campanya llançada per la Federació ECOM en col·laboració amb TMB, que es pot veure aquests dies en alguns autobusos com el de la fotografia i també a la xarxa de metro. La campanya rebutja l'ús d'etiquetes discriminatòries (com disminuïda, minusvàlida, discapacitada) per referir-se a les persones amb discapacitat i reclama el seu tractament com a persones de ple dret que són.

La Federació ECOM, el moviment associatiu impulsat per persones amb discapacitat física i/o orgànica que aplega actualment 120 entitats (la majoria de les quals tenen la seva seu a Catalunya), pretén igualment posar en valor la tasca duta a terme durant els seus 50 anys de vida.

La coincidència en la defensa dels valors de la inclusivitat i l'equitat entre TMB i ECOM és alta i ve de lluny, com ho demostra la pertinença de l'ECOM en el patronat de la Fundació TMB des de la seva creació el 2010.

Imatge
La presidenta de TMB, Laia Bonet, el d'ECOM, Antonio Guillén, el regidor Joan Ramon Riera i directius d'ECOM / Foto: Pep Herrero (TMB)

Dos moments de la trobada dels directius de la Federació ECOM amb la presidenta de TMB i el regidor d'Infància, Joventut i Persones Grans / Foto: Pep Herrero (TMB)

Darrera modificació
28.10.2021
Tema
Societat
  • ConceptesComunicacióRSCInstitucionsAjuntamentAltresFundacióTMBLlocsBarcelonaAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
Els alumnes de 2n A de Primària de l'escola Auró, en un moment de la formació de TMB Educa / Foto: TMB

El programa TMB Educa presenta la seva primera activitat virtual

Societat
Imatge
Nou model de tren pel metro de Bogotà. /Foto: Metro de Bogotà

Comencen les proves del material mòbil que ha de circular pel nou metro de Bogotà

Societat
Third-party content
Cronoescalada solidària al metro de Barcelona. /Foto: Pep Herrero (TMB)

La cronoescalada solidària al metro de Barcelona reuneix 300 atletes en favor de les famílies de nens oncològics de Catalunya

Societat
Imatge
Neteja dels busos a TMB. /Foto: TMB

La neteja: element fonamental per garantir el màxim confort i higiene als usuaris dels busos de TMB

Societat

Últimes notícies

Estació metro Maragall / Foto: Pep Herrero (TMB)

Comencen les obres de millora del metro de Barcelona que obliguen a tallar parcialment el servei a les línies 4 i 11

Transport
Imatge
Vista general de l'Exposició d'Autobusos Clàssics 2025 / Foto: M. A. Cuartero (TMB)

Així ha estat la trobada anual d'autobusos clàssics a Barcelona

Cultura i Oci
Gallery
Les noves incorporacions com a personal de conducció de bus de TMB per aquest estiu 2025 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB incorpora 217 professionals de conducció per a bus

Empresa
El conseller delegat de TMB, Xavier Flores; el director de la xarxa de Metro, Òscar Playà i la directora de comunicació de TMB, Mònica Peinado, amb directius de metro en l'acte de posada en servei del darrer tren 7000 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB posa en servei el darrer dels 50 trens que han renovat el material mòbil de les línies 1 i 3 del metro

Empresa

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons