Header Top menu
Magic Line 2017: quan les il·lusions també viatgen en metro
Avui s'ha presentat al metro la campanya per dinamitzar la Barcelona Magic Line 2017, la caminada popular solidària organitzada per l'Obra Social de Sant Joan de Déu. L'acte ha comptat amb representants de TMB, Sant Joan de Déu i Selecta, així com de persones ateses als centres de Sant Joan de Déu.
La intenció és que missatges d’il·lusió com “no oblidar el nom del meu nét” o “que no em mirin malament”, de persones ateses als centres de Sant Joan de Déu, circulin pel metro. Uns missatges que es poden llegir en la T-Il·lusió, un bitllet que no permet viatjar, però que serveix per conscienciar sobre les persones més vulnerables.
Amb aquesta acció també es vol demanar la col·laboració dels ciutadans, perquè adquireixin productes solidaris que estaran a la venda tot el mes de març en algunes de les màquines de vending cedides per Selecta, empresa gestora de les màquines de vending de la xarxa de metro de Barcelona.
Aquesta acció s’emmarca en la Magic Line Sant Joan de Déu, la mobilització solidària per les persones en situació vulnerable que reuneix cada any més de 10.000 persones a Barcelona.
Representants de TMB, Selecta i Sant Joan de Déu en l'acte d'avui / Foto: M.A. Cuartero (TMB)