Header Top menu
La campanya d’e-mail de màrqueting del JoTMBé, exemple de bones pràctiques per Mailify
Enhorabuena a @TMB_Barcelona, @Cinesa, @RestaurantesCom y @Privalia_es por sus newsletters, ¡nos han inspirado! https://t.co/efws2jZZ1o
— Mailify (@mailify_es) 19 de abril de 2016
L'equip de l'aplicació d'e-mail de màrqueting Mailify ha publicat al seu blog un article en què destaca la campanya d'enviament d'informació, via correu electrònic, del programa de màrqueting relacional de TMB, el JoTMBé, com un cas d'èxit.
Ressalta l'esforç de segmentació de la companyia en l'enviament personalitzat tenint en compte els costums i interessos dels usuaris, expressats en el moment de donar-se d'alta.
I és que l'objectiu principal del JoTMBé, que fa unes setmanes va superar els 300.000 inscrits, és precisament el de facilitar als seus membres una informació de servei útil i personalitzada. Així, els usuaris coneixen amb anticipació la informació i les incidències previstes en el servei i poden planificar millor els seus desplaçaments de transport públic gràcies al servei TMB Alertes, l'enviament d'alertes via correu electrònic.
- Altres temesEn xarxaConceptesComunicacióInformació al clientInternetInstitucionsTMBAnys2016