Author
Marta Franco

La campanya d’e-mail de màrqueting del JoTMBé, exemple de bones pràctiques per Mailify

L'equip de l'aplicació d'e-mail de màrqueting Mailify (https://es.mailify.com/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=brand&gclid=CMW4--LPvcwCFeUy0wodglwCKQ) ha publicat al seu blog un article en què destaca la campanya d'enviament d'informació, via correu electrònic, del programa de màrqueting relacional de TMB, el JoTMBé (https://jotmbe.tmb.cat/ca), com un cas d'èxit. 

Ressalta l'esforç de segmentació de la companyia en l'enviament personalitzat tenint en compte els costums i interessos dels usuaris, expressats en el moment de donar-se d'alta.

I és que l'objectiu principal del JoTMBé, que fa unes setmanes va superar els 300.000 inscrits (https://noticies.tmb.cat/societat/el-club-dusuaris-jotmbe-supera-els-300000-membres), és precisament el de facilitar als seus membres una informació de servei útil i personalitzada. Així, els usuaris coneixen amb anticipació la informació i les incidències previstes en el servei i poden planificar millor els seus desplaçaments de transport públic gràcies al servei TMB Alertes, l'enviament d'alertes via correu electrònic.

Darrera modificació
dimarts, maig 3, 2016 - 11:50

Source URL: https://noticies.tmb.cat/societat/campanya-de-mail-de-marqueting-jotmbe-exemple-de-bones-practiques-mailify