Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Les vendes de títols bonificats tripliquen les habituals durant les primeres hores
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
01.09.2022
Premsa TMB

Les vendes de títols bonificats tripliquen les habituals durant les primeres hores

Aquest 1 de setembre, primer dia en què els bitllets incorporaven un preu bonificat, els canals de TMB han venut, fins a les 10 del matí, gairebé 59.000 títols de transport

Imatge
La presidenta de TMB, Laia Bonet, avui en una atenció a mitjans / Foto: TMB
La presidenta de TMB, Laia Bonet, avui en una atenció a mitjans / Foto: TMB
< >La presidenta de TMB, Laia Bonet, avui en una atenció a mitjans / Foto: TMB

Amb l’entrada en vigor avui dels descomptes en els principals títols integrats de transport, els canals de venda de TMB (màquines distribuïdores, app i web) han registrat un augment de transaccions, respecte a les d’una jornada ordinària, de gairebé tres vegades més.

En concret, fins a les 10 hores s’havien venut 58.882 títols. El més demandat ha estat la T-usual, que ha suposat quasi el 60% de les vendes multiplicant el seu ritme d’adquisicions normal gairebé per vuit, fins als 33.019 abonaments venuts.

El segon títol més venut ha estat la T-casual amb 12.820 abonaments, que representen 1,3  vegades més de les vendes d’una jornada ordinària. De la T-jove se n’han venut 2.428 abonaments, pràcticament 11 vegades més. També han augmentat les vendes (gairebé multiplicades per set) de títols de família nombrosa o monoparental (se n’han venut 1.443).

Pel que fa als canals de venda, la majoria d’abonaments, el 92,1%, s’han venut a les màquines distribuïdores (fins a un total de 54.253). La venda a les estacions s’ha produït amb normalitat. Quant al web i l’app (que han venut el 7,2% dels títols, fins a un total de 4.225), en alguns moments han patit sobrecàrregues puntuals per l'alta demanda, uns problemes que han estat solucionats.

La presidenta de TMB, Laia Bonet, ha destacat que “els usuaris estan responent bé a la rebaixa de títols, tot i que encara és d’hora per determinar com afectarà la demanda del transport públic aquesta bonificació”.

De fet, si bé el metro ha registrat un lleuger augment de demanda avui respecte a la d’ahir, la presidenta de TMB ha recordat que “és normal en un dia com el primer de setembre, en què molta gent torna a la feina”. En aquesta línia, ha recomanat a les famílies que, en la mesura del possible, “esglaonin les compres d’aquí al dilluns 5 de setembre, i no les deixin per a aquella mateixa jornada, quan sí que preveiem un lògic increment de la demanda en ser la tornada a l’escola”.

Imatge
La presidenta de TMB, Laia Bonet, en una atenció a mitjans aquest migdia / Foto: TMB
La presidenta de TMB, Laia Bonet, en una atenció a mitjans aquest migdia / Foto: TMB
>La presidenta de TMB, Laia Bonet, en una atenció a mitjans aquest migdia / Foto: TMB
Tema
Transport
  • InstitucionsTMB
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

La presidenta de TMB, Laia Bonet, avui en una atenció a mitjans / Foto: TMB
Descarrega l’arxiu (122.62 KB)
Nota de premsa en PDF
Descarrega l’arxiu (176.75 KB)
La presidenta de TMB, Laia Bonet, en una atenció a mitjans aquest migdia / Foto: TMB
Descarrega l’arxiu (122.62 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per al concert dels Guns N’ Roses a l’Estadi Olímpic Lluís Companys

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert d’Erreway al Palau Sant Jordi

Transport
Autobús de la línia D20 en direcció a Ernest Lluch / Foto: TMB

TMB reforçarà les línies de bus V29 i D20 durant l’estiu al tram de les platges

Transport
Imatge d'una edició anterior del festival / Foto: Web Primavera Sound

Transport públic per al festival Primavera Sound 2025

Transport

Últimes notícies

Imatge mural rotonda del transport / Foto: Pep Herrero (TMB)

‘La rotonda dels transports’ de Plaça Catalunya s’ha restaurat pel centenari del metro de Barcelona

Cultura i Oci
Imatge
La Susana Álvarez (esquerra) i l'Ana Ferrer (dreta), en un moment de l'entrevista en una sala de la seu de TMB a Sagrera / Foto: TMB

Dues empleades de metro, protagonistes al programa 'Les dones i els dies' de Catalunya Ràdio

En xarxa
Third-party content
Usuaris esperant el tren a l'andana de l'estació d'Unviersitat de la L1 de metro / Foto: Pep Herrero (TMB)

El metro i el bus de Barcelona registren el mes de maig amb més passatge de la seva història

Empresa
Imatge
Als extrems, el conseller delegat de TMB, Xavier Flores, i la directora d'administració i finances de TMB, Lola Bravo; acompanyats de representants insulars i del Metro de Tenerife al 30ens Comitès Tècnics ALAMYS / Foto: ALAMYS

Destacada presència de TMB en la 30 edició dels Comitès Tècnics d'ALAMYS

Empresa

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons