Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Les Vendes de Títols Bonificats Tripliquen Les Habituals Durant Les Primeres Hores
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
01.09.2022
Premsa TMB

Les vendes de títols bonificats tripliquen les habituals durant les primeres hores

Aquest 1 de setembre, primer dia en què els bitllets incorporaven un preu bonificat, els canals de TMB han venut, fins a les 10 del matí, gairebé 59.000 títols de transport

Imatge
La presidenta de TMB, Laia Bonet, avui en una atenció a mitjans / Foto: TMB
La presidenta de TMB, Laia Bonet, avui en una atenció a mitjans / Foto: TMB
< >La presidenta de TMB, Laia Bonet, avui en una atenció a mitjans / Foto: TMB

Amb l’entrada en vigor avui dels descomptes en els principals títols integrats de transport, els canals de venda de TMB (màquines distribuïdores, app i web) han registrat un augment de transaccions, respecte a les d’una jornada ordinària, de gairebé tres vegades més.

En concret, fins a les 10 hores s’havien venut 58.882 títols. El més demandat ha estat la T-usual, que ha suposat quasi el 60% de les vendes multiplicant el seu ritme d’adquisicions normal gairebé per vuit, fins als 33.019 abonaments venuts.

El segon títol més venut ha estat la T-casual amb 12.820 abonaments, que representen 1,3  vegades més de les vendes d’una jornada ordinària. De la T-jove se n’han venut 2.428 abonaments, pràcticament 11 vegades més. També han augmentat les vendes (gairebé multiplicades per set) de títols de família nombrosa o monoparental (se n’han venut 1.443).

Pel que fa als canals de venda, la majoria d’abonaments, el 92,1%, s’han venut a les màquines distribuïdores (fins a un total de 54.253). La venda a les estacions s’ha produït amb normalitat. Quant al web i l’app (que han venut el 7,2% dels títols, fins a un total de 4.225), en alguns moments han patit sobrecàrregues puntuals per l'alta demanda, uns problemes que han estat solucionats.

La presidenta de TMB, Laia Bonet, ha destacat que “els usuaris estan responent bé a la rebaixa de títols, tot i que encara és d’hora per determinar com afectarà la demanda del transport públic aquesta bonificació”.

De fet, si bé el metro ha registrat un lleuger augment de demanda avui respecte a la d’ahir, la presidenta de TMB ha recordat que “és normal en un dia com el primer de setembre, en què molta gent torna a la feina”. En aquesta línia, ha recomanat a les famílies que, en la mesura del possible, “esglaonin les compres d’aquí al dilluns 5 de setembre, i no les deixin per a aquella mateixa jornada, quan sí que preveiem un lògic increment de la demanda en ser la tornada a l’escola”.

Imatge
La presidenta de TMB, Laia Bonet, en una atenció a mitjans aquest migdia / Foto: TMB
La presidenta de TMB, Laia Bonet, en una atenció a mitjans aquest migdia / Foto: TMB
>La presidenta de TMB, Laia Bonet, en una atenció a mitjans aquest migdia / Foto: TMB
Tema
Transport
  • InstitucionsTMB
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

La presidenta de TMB, Laia Bonet, avui en una atenció a mitjans / Foto: TMB
Descarrega l’arxiu (122.62 KB)
Nota de premsa en PDF
Descarrega l’arxiu (176.75 KB)
La presidenta de TMB, Laia Bonet, en una atenció a mitjans aquest migdia / Foto: TMB
Descarrega l’arxiu (122.62 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Sortida d'una edició anterior de la marató / Foto: Ajuntament de Barcelona

Línies d'autobús afectades per la Zurich Marató de Barcelona 2026

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Dani Fernández al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge bus línia H12 / Foto: Pep Herrero (TMB)

La línia H12 modifica un tram del seu recorregut a partir de demà per les obres a la Gran Via

Transport
El Conseller Delegat Xavier Flores durant la presentació de les xifres del valor social de TMB. /Foto: Pep Herrero (TMB). /Foto: TMB

TMB genera un retorn econòmic, social i mediambiental de més de 4.400 milions d’euros anuals a la societat

Transport

Últimes notícies

Imatge
Aspecte de l'estació de Barceloneta de l'L4 l'any 1977, un any després de la seva inauguració / Foto: Arxiu Fundació TMB (Puigfarran)

L'estació de metro de Barceloneta celebra 50 anys de la seva inauguració

Història
Yukiko Akagi, membre del jurat del certamen i 2n premi en la 51a edició del Concurs Maria Canals, tocant una peça al piano de mitja cua / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El concurs musical Maria Canals baixa un piano de cua al metro

Cultura i Oci
Els treballadors de Metro ratifiquen la proposta de conveni que donarà estabilitat laboral i organitzativa / Foto: Arxiu (TMB)

La presència de les dones a la plantilla de TMB creix un 34% en la darrera dècada

Empresa
Imatge
Visual de la campanya d'Atuc amb motiu del Dia Internacional de la Dona / Foto: ATUC

TMB difon la campanya d'Atuc per atraure el talent femení al sector del transport públic

Societat

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons