Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. El Servei de Metro Patirà Afectacions Amb Motiu de Les Aturades Parcials de Dilluns, 26 de Juny
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
23.06.2017
Premsa TMB

El servei de metro patirà afectacions amb motiu de les aturades parcials de dilluns, 26 de juny

En hores punta (de 7 a 9 h i de 16 a 18 h) els serveis mínims estableixen la circulació del 40% dels trens, mentre que a la nit (de 20.30 a 22.30 h) l'oferta serà el 20% de l'habitual

Imatge
Imatge genèrica de Metro
Imatge genèrica de Metro
< >Imatge genèrica de Metro
Imatge genèrica de Metro

El proper dilluns, 26 de juny, els ciutadans continuaran patint les conseqüències de les aturades convocades pel comitè d'empresa de Metro tots els dilluns laborables en diferents franges horàries.

Recordem que es mantindran els serveis essencials dictats pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, del 40% en les aturades que coincideixen amb hores punta i del 20% en hores vall. En aquestes franges el servei previst serà el següent (amb l’avís que les alteracions començaran abans i s’allargaran fins més tard, a causa del temps necessari per a la retirada i la incorporació de trens):

  • De 7 a 9 h, 40%: intervals de 8-10 minuts a les línies convencionals i de 14-18 a les automàtiques
  • De 16 a 18 h, 40%: intervals de 10-13 minuts a les línies convencionals i de 14-24 a les automàtiques
  • De 20.30 a 22 h, 20%: intervals de 18-26 minuts a les línies convencionals i de 14-34 a les automàtiques
  • De 22 a 22.30 h, 20%: intervals de 32-44 minuts a les línies convencionals i de 14-34 a les automàtiques

TMB adverteix que aquesta oferta serà insuficient per absorbir la demanda normal en les franges d’afectació, especialment a les hores punta del matí, de 7 a 9 h, i de la tarda, de 16 a 18 h. Per això recomana buscar mitjans alternatius de desplaçament. En cas d’utilitzar el metro convindrà seguir les indicacions que donin la megafonia, les pantalles i el personal de la xarxa.

D'altra banda, l’aturada de la tarda pot afectar el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau, serveis que tenen el manteniment assignat a personal de Metro.

Tema
Transport
  • ConceptesInformació al clientServeiInstitucionsSindicatsTMBServeiMetroAnys2017
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Nota de premsa en pdf
Descarrega l’arxiu (150.89 KB)
Imatge genèrica de Metro
Imatge genèrica de Metro
Descarrega l’arxiu (25.75 KB)
Media Name: fmb_230617.pdf
Descarrega l’arxiu (150.89 KB)
Imatge genèrica de Metro
Imatge genèrica de Metro
Descarrega l’arxiu (25.75 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de David Bisbal al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
Vestíbul connexió amb DHUB

Comencen les obres del nou vestíbul singular que connectarà el metro de Glòries amb l’interior del DHub

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Mónica Naranjo al Palau Sant Jordi

Transport
Nova instal·lació ARS GRACIA. /Foto: Pep Herrero (TMB)

El passadís del metro de Passeig de Gràcia estrena una instal·lació interactiva sonora i visual per millorar l’experiència de viatge de l’usuari a través de la intel·ligència artificial

Transport

Últimes notícies

Exposició "Murs" a l'estació de Badalona/Pompeu Fabra. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

L’estació de metro Badalona- Pompeu Fabra acull una exposició fotogràfica que explora els conceptes de frontera i migració

Cultura i Oci
Imatge
La canalla gaudint del conta-contes solidari a Badalona Pompeu Fabra / Foto: Miguel Àngel Cuartero

Conta-contes solidari al metro, una activitat del ‘Mou-te pel càncer infantil i acompanya’ns’

Societat
La presidenta de TMB, Laia Bonet, i el conseller delegat de TMB, Xavier Flores, durant l'acte de presentació de La botiga de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB estrena una nova botiga física a l’estació de metro de Sagrada Família

Empresa
Festival Músics Metro 2025 / Foto:  Pep Herrero (TMB)

El projecte de regulació dels músics del metro de Barcelona es renova en el seu 25è aniversari

Cultura i Oci

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons