Header Top menu
El Punt TMB de la Sagrera reobre amb un espai més accessible i confortable
La reforma de la instal·lació ha permès augmentar els llocs d’atenció i ampliar el catàleg de serveis amb gestions com l’alta a la T-mobilitat o les relacionades amb la facturació
El nou Punt TMB de la Sagrera ha tornat a obrir avui les seves portes després d’una reforma que ha permès convertir-lo en un espai més confortable i accessible per a totes aquelles persones usuàries que necessitin atenció presencial. La capacitat d’atenció de l’espai ha millorat i ha ampliat l’oferta pel que fa a les gestions que ofereix. Així, l’espai, tancat des del novembre per aquestes obres de reforma, també permetrà ara realitzar més tràmits, tot i que se seguirà requerint cita prèvia. L’alta a la T-mobilitat, la facturació, les al·legacions o la presentació de queixes, reclamacions i/o suggeriments, es podran duu a terme ara al nou Punt TMB de la Sagrera.
Més llocs d’atenció i més accessibles
El Punt TMB de La Sagrera es troba fora de la línia de peatge i, per tant, no cal validar cap bitllet per accedir a unes instal·lacions que han incrementat l’oferta respecte als llocs d’atenció. Quan la instal·lació va tancar les seves portes el passat mes de novembre, se’n podien trobar 3. Ara, amb la nova reforma, aquests llocs d’atenció augmenten fins a 4, dintre d’un espai que, a més, ha duplicat la seva superfície passant de 34 a 68 m2.
L’altre gran canvi per a les persones usuàries arriba de la mà de l’accessibilitat. La meitat d’aquests llocs d’atenció comptaran amb taules accessibles per persones amb cadira de rodes i amb anells inductius, que permetran un millor servei a les persones amb audiòfons o implants coclears. En un futur pròxim, l’espai també comptarà amb un servei de vídeo interpretació, com el que ja es pot trobar al Punt TMB de la Sagrada Família.
Serveis amb cita prèvia
L’oferta de serveis que ofereix aquest Punt TMB de La Sagrera també s’ha vist augmentada amb la nova proposta, incloent-hi aquells serveis que requereixen cita prèvia i que abans no es podien fer en aquest centre. Per tant, l’alta a la T-mobilitat, la petició de factures, les al·legacions o qualsevol dels tràmits que fan referència a les queixes, reclamacions o suggeriments, es podran tramitar al Punt ara reobert, sempre amb la seva corresponent cita prèviament establerta. L’espai també seguirà oferint tots aquells tràmits que no requereixen aquest pas previ, com són: la compra de títols bonificats, l’alta de perfils de famílies nombroses o monoparentals per a la compra en línia de títols bonificats o el pagament d’expedients.