Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Músics del metro tocaran dilluns ‘Don’t worry, be happy’ amb motiu del Dia Europeu de la Música
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
18.06.2021
Premsa TMB

Músics del metro tocaran dilluns ‘Don’t worry, be happy’ amb motiu del Dia Europeu de la Música

La interpretació de la popular cançó de Bobby McFerrin tindrà lloc a la vegada en nou punts de la xarxa a les 12 del migdia. TMB convida els usuaris a gravar i compartir l’experiència a les xarxes socials etiquetant fotos i vídeos amb #MúsicsAlMetro

Imatge
Música al metro de Barcelona. Foto: TMB
Música al metro de Barcelona. Foto: TMB
< >Música al metro de Barcelona. Foto: TMB
Música al metro de Barcelona. Foto: TMB

TMB i l’Associació de Músics del Carrer i del Metro de Barcelona (AMUC) engeguen una acció conjunta cultural i festiva dilluns vinent, 21 de juny, amb motiu del Dia Europeu de la Música, que consisteix en la interpretació simultània i en públic de la coneguda cançó de Bobby McFerrin ‘Don’t worry, be happy’. Així, el proper dilluns els populars acords sonaran al mateix temps, a les 12 del migdia, en nou vestíbuls i intercanviadors d’estacions, entre les quals Espanya, Verdaguer, Passeig de Gràcia, Universitat, Urquinaona, Maria Cristina, Sants Estació... fins a nou solistes o grups tocant al mateix temps aquest cant a l’esperança units en la celebració del Dia Europeu de la Música.

TMB convida els usuaris a aturar-se a escoltar, gravar i compartir l’experiència a les xarxes socials etiquetant fotos o vídeos d’aquestes interpretacions musicals amb el hashtag #MúsicsAlMetro.

Un dia per celebrar la desescalada progressiva

La reincorporació dels músics del metro, que va iniciar-se l’estiu de l’any passat, fa ara els últims passos cap a la recuperació total de l’activitat anterior a l’estat d’alarma. Dilluns 14 de juny s’iniciava la tornada progressiva dels músics amb instruments de vent al metro, no permesos fins ara com a mesura sanitària preventiva per les possibles emissions i dispersions d'aerosols en bufar l'instrument. Aquest retorn, consensuat entre l’AMUC i TMB, està previst que es completarà a principis d’agost, quan quedarà totalment normalitzada l'activitat dels músics a tots els punts habilitats al metro.

El Dia Europeu de la Música, autèntica festa popular en què professionals de la música surten a compartir de forma gratuïta el seu art amb el públic, és per als músics del metro i aficionats un dia per celebrar el tram final d’aquesta normalització progressiva que s’està vivint en diferents àmbits de la cultura.

Tema
Cultura i Oci
  • Altres temesCultura i OciSocietatConceptesCulturalMúsicaUsuarisInfraestructuraEstacióIntercanviadorInstitucionsAltresLlocsCiutadella / Vila OlímpicaDiagonalEspanyaMaria CristinaPasseig de GràciaSants EstacióUniversitatUrquinaonaVerdaguerAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Nota de premsa en PDF
Descarrega l’arxiu (166.53 KB)
Música al metro de Barcelona. Foto: TMB
Música al metro de Barcelona. Foto: TMB
Descarrega l’arxiu (37.99 KB)

També et pot interessar...

  • Els instruments de vent tornen a sonar a la xarxa del metro de Barcelona

Contingut relacionat

Imatge
La cantant Zahara va donar-ho tot al concert sorpresa a Universitat L2 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

La cantant Zahara amenitza els viatges en metro amb un concert a Universitat

Cultura i Oci
Imatge
L'andana de l'estació de Passeig de Gràcia va viatjar als anys 20 el dia del 100 aniversari del Metro / Foto: Pep Herrero (TMB)

'El viatge al passat' de Passeig de Gràcia L3 amb motiu del Centenari, finalista a un premi

Cultura i Oci
Cartell de l'edició 2025 de La Nit dels Museus / Imatge: Ajuntament de Barcelona

TMB reforça el servei per a la Nit dels Museus 2025 i celebrarà una ‘jam session’ a l’estació de Diagonal

Cultura i Oci
Imatge
El cantant Lildami actuant al metro de Barcelona en el marc del festival Maleducats / Foto: Pep Herrero (TMB)

Lildami sorprèn els usuaris del metro amb un petit concert amb cançons del seu nou disc

Cultura i Oci

Últimes notícies

Usuaris esperant el tren a l'andana de l'estació d'Unviersitat de la L1 de metro / Foto: Pep Herrero (TMB)

El metro i el bus de Barcelona registren el mes de maig amb més passatge de la seva història

Empresa
Imatge
Als extrems, el conseller delegat de TMB, Xavier Flores, i la directora d'administració i finances de TMB, Lola Bravo; acompanyats de representants insulars i del Metro de Tenerife al 30ens Comitès Tècnics ALAMYS / Foto: ALAMYS

Destacada presència de TMB en la 30 edició dels Comitès Tècnics d'ALAMYS

Empresa
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Chayanne al Palau Sant Jordi

Transport
El Barcelona Bus Turístic, durant un moment del Night Tour / Imatge TMB

El Barcelona Night Tour comença una nova temporada

Transport

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons