Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. La Línia 2 del Metro Quedarà Sense Servei Entre Gorg i Badalona I Pompeu Fabra Dissabte Al Vespre i Tot Diumenge
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
29.11.2024
Premsa TMB

La línia 2 del metro quedarà sense servei entre Gorg i Badalona I Pompeu Fabra dissabte al vespre i tot diumenge

TMB habilitarà autobusos llançadora amb el mateix recorregut, parades i horari que el tram tallat: funcionaran des de les 22 hores del dissabte 30 de novembre fins a la finalització del servei del diumenge 1 de desembre

Imatge
L'andana de l'estació de Badalona Pompeu Fabra de la L2 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
L'andana de l'estació de Badalona Pompeu Fabra de la L2 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
< >L'andana de l'estació de Badalona Pompeu Fabra de la L2 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) executarà aquest cap de setmana un tall de servei entre les estacions de Gorg i Badalona I Pompeu Fabra de l’L2 de metro per portar a terme una intervenció de manteniment en aquest tram. És una actuació que requereix més temps d’execució que el que permet l’horari en el qual el metro no està operatiu. Entre les 22 hores del dissabte 30 de novembre i les 24 hores del diumenge 1 de desembre, la línia funcionarà amb normalitat pràcticament en tot el seu recorregut des de Paral·lel fins a Gorg, deixant únicament fora de servei les estacions finals de Pep Ventura i Badalona I Pompeu Fabra. Aquesta intervenció és totalment necessària pel manteniment del bon funcionament de l’L2 i no alterarà les freqüències de pas dels trens en el tram on sí que circularan, que seran les mateixes que qualsevol altre cap de setmana.

 

Imatge
Termòmetre tall L2 novembre / Font: TMB

 

Servei llançadora de bus

Per cobrir els desplaçaments en el tram afectat, TMB habilitarà un servei d’autobusos llançadora que cobrirà el tram entre les estacions afectades durant les hores del tall i que funcionarà amb el mateix horari de metro. El servei es cobrirà amb 2 o 3 autobusos llançadora  -depenent de la franja horària- amb freqüències d’entre 7 i 10 minuts, i amb una capacitat d’absorció que cobrirà els nivells d’ocupació registrats normalment en aquest tram durant els caps de setmana. 

En direcció Badalona I Pompeu Fabra, el servei circularà per l’Avinguda del Marquès de Mont-Roig, el carrer de Francesc Macià i el carrer de la Creu coincidint amb l’estació de metro de Badalona I Pompeu Fabra. En direcció Gorg, els busos llançadora circularan pel carrer de la Creu, giraran per l’Avinguda de Martí Pujol, i seguiran pel carrer d’Anselm Clavé, el carrer de Baldomer Solà i baixaran pel carrer de Ponent per arribar a l’estació de Gorg per l’Avinguda del Marquès de Mont-Roig. 

Tema
Transport
  • ConceptesObresServeiInfraestructuraEstacióInstitucionsTMBLlocsBadalona Pompeu FabraGorgPep VenturaServeiL2MetroAnys2024
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

L'andana de l'estació de Badalona Pompeu Fabra de la L2 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Descarrega l’arxiu (248.6 KB)
Termòmetre tall L2 novembre / Font: TMB
Descarrega l’arxiu (58.38 KB)
Nota de premsa en PDF
Descarrega l’arxiu (139.16 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Celebració dels 25 anys de col·laboració TMB-Guttmann. /Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB i la Fundació Institut Guttmann celebren 25 anys impulsant l’accessibilitat i la rehabilitació a la comunitat

Transport
Visites a l'exposició dels trens del centenari. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

Més de 4.500 persones visiten els trens històrics restaurats del centenari del metro durant el primer cap de setmana

Transport
Presentació de la modificació del Reglament 107. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

TMB es consolida com a referent en accessibilitat universal amb la modificació del Reglament 107 UNECE

Transport
Imatge de l'Estadi Olímpic Lluís Companys després de la finalització de la segona fase d'obres / Foto: Web FC Barcelona

Transport públic a l’Estadi Olímpic Lluís Companys per al 18 de novembre (Catalunya – Palestina)

Transport

Últimes notícies

Inauguració exposició trens centenari del metro

Els trens històrics restaurats ja es poden visitar a l’exposició ‘Els trens del centenari. El patrimoni ferroviari del metro de Barcelona’

Empresa
Imatge
El conseller delegat de TMB, Xavier Flores, durant la seva ponència inaugural al COMET 2025 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Barcelona, seu de la trobada de COMET, la comunitat internacional de metros

Empresa
El conseller delegat de TMB, Xavier Flores, durant la presentació de la campanya 'Mou-te pel càncer infantil i acompanya'ns' de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB presenta la causa solidària escollida per la plantilla aquest any: el càncer infantil

Empresa
Imatge
Cursa Nocturna pels túnels del metro . /M.A. Cuartero (TMB)

Les millors imatges per reviure la cursa nocturna del centenari pels túnels del metro

Societat
Gallery

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons