Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. L'estació de Metro D'Universitat Acull Una Actuació del Festival Connexions
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
30.09.2015
Premsa TMB

L'estació de metro d'Universitat acull una actuació del festival Connexions

Imatge
< >Media Name: fng3krc2_0.jpeg
Aquest dijous 1 d’octubre, a la tarda, l’estació de metro d’Universitat (línies 1 i 2) s’omplirà de música, amb motiu de la inauguració del cicle Connexions, un festival organitzat pel Taller de Músics i el segell musical Bankrobber.  
 
A les 18 hores, hi actuarà el grup “Aire”, el nou projecte dels artistes Paula Domínguez, Matías Míguez i Vicenç Solsona. Influenciats per les coples populars, el jazz i el flamenc i artistes com Luz Casal, Francisco Céspedes i Bebo Valdés, aquest trio oferirà un repertori de boleros aflamencats, coples modernes i cançons d’autors espanyols.
 
Aquesta activitat forma part de TMB Cultura, el projecte cultural de la Fundació TMB que estableix vincles entre ciutadans i associacions culturals de Barcelona i l’àrea metropolitana per aproximar la cultura a la ciutadania i enriquir l'experiència del viatge en transport públic. 
 
El Festival Connexions, que se celebra entre el 2 d’octubre i el 19 de novembre, torna un any més amb la voluntat de consolidar-se com un dels grans aparadors de tardor de l’escena musical barcelonina. En la seva quarta edició presenta nombroses produccions inèdites, que mostren l’alt grau de transversalitat estilística d’aquest cicle que té el centre de gravetat a la sala Apolo però que també aposta per portar la música al Raval i a Gràcia, amb concerts al JazzSí Club, a la sala Almo2bar i al CAT Tradicionàrius. 
 
Destaca especialment el nou espectacle de Martirio acompanyada per l'Original Jazz Orquestra (OJO) del Taller de Músics, així com algunes estrenes com el projecte Big OK, que reuneix Paul Fuster amb Edi Pou (Za!) i Sara Fontán (Manos de Topo) o la col·laboració entre Raúl Rodríguez i Coetus. També hi presenta nou espectacle un dels grans referents de l’escena musical catalana, Pau Riba, acompanyat per Joan Eril i Mau Boada. 
Tema
Cultura i Oci
  • ConceptesCulturalInfraestructuraEstacióInstitucionsAltresTMBLlocsUniversitatServeiMetroAnys2015
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Media Name: fng3krc2_0.jpeg
Descarrega l’arxiu (2.86 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Visual de la campanya del 19è Concurs de Relats Curts de TMB / Imatge: TMB

Comença el 19è Concurs de Relats Curts de TMB

Cultura i Oci
Imatge de la jornada de l'exposició de trens restaurats / Font: Pep Herrero (TMB)

L’exposició de trens històrics restaurats tanca amb gairebé 93.000 visitants

Cultura i Oci
Imatge
Imatges de la Cavalcada 2025 / Foto: Pep Herrero (TMB)

Els busos de TMB, presents en la Cavalcada de Reis

Cultura i Oci
Gallery
Exposició "Murs" a l'estació de Badalona/Pompeu Fabra. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

L’estació de metro Badalona- Pompeu Fabra acull una exposició fotogràfica que explora els conceptes de frontera i migració

Cultura i Oci

Últimes notícies

Un treballador de la neteja del metro. /Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB invertirà 200 milions d’euros en el servei de la neteja de la xarxa de metro en els propers 5 anys

Transport
Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per al 49 Trial Indoor i Women’s Trophy Indoor al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
Ars Gràcia present a l'ISE. /Foto: TMB

TMB mostra la iniciativa ARS GRACIA a l'ISE

Transport
Imatge
El nou rètol de l'estació Congrés / Indians de l'L5 ja llueix a l'accés del carrer Matanza / Foto: Ajuntament de Barcelona

L’estació de metro Congrés de la línia 5 passa a dir-se Congrés / Indians

Transport

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons