Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Laia Bonet ha estat designada presidenta de TMB pels consells d’administració de Metro i Bus
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
29.09.2021
Premsa TMB

Laia Bonet ha estat designada presidenta de TMB pels consells d’administració de Metro i Bus

La nova presidenta ha ressaltat que "TMB i els seus treballadors són el millor exemple del que volem per al futur: un transport públic sostenible, innovador i al servei de la ciutadania"

Imatge
Laia Bonet, nova presidenta de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Laia Bonet, nova presidenta de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
< >Laia Bonet, nova presidenta de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Laia Bonet, nova presidenta de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Aquesta tarda els consells d’administració de les dues principals societats del Grup TMB, Ferrocarril Metropolità de Barcelona, SA (Metro), i Transports de Barcelona, SA (Autobusos), han designat Laia Bonet Rull com a nova presidenta de TMB, que pren així el relleu de Rosa Alarcón.

Laia Bonet és la tercera tinenta d’alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona amb competències en la gestió de l'Agenda 2030, transició digital, esports, coordinació territorial i metropolitana. Des de fa uns dies ha assumit també l’àmbit de Mobilitat a Barcelona i ara les presidències de TMB i de l’Institut del Taxi.

Imatge
Laia Bonet, nova presidenta de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Jurista de formació, Bonet va ser secretària del Govern de la Generalitat de Catalunya en el període 2007-2010, i diputada al Parlament de Catalunya entre el 2010 i el 2012, període en què va ser portaveu adjunta del grup parlamentari socialista. També ha exercit com a docent de Dret Administratiu (a la Universitat Pompeu Fabra) i Dret de la Comunicació (Blanquerna- Universitat Ramon Llull).

Al consell d’administració en què ha estat nomenada presidenta de TMB, Laia Bonet ha agraït el treball desenvolupat per la seva antecessora, Rosa Alarcón, i ha destacat que ”ha fet una feina excepcional en un moment extraordinari. Ara, Barcelona i el conjunt de l'àrea metropolitana entren en una nova etapa marcada per la recuperació en la qual haurem de ser més ambiciosos que mai".

La nova presidenta ha ressaltat que "TMB i els seus treballadors són el millor exemple del que volem per al futur: un transport públic sostenible, innovador i al servei de la ciutadania".

Tema
Empresa
  • ConceptesOrganització empresaInstitucionsTMBAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Laia Bonet, nova presidenta de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Descarrega l’arxiu (35.63 KB)
Media Name: conselladm-290921.pdf
Descarrega l’arxiu (129.06 KB)
Media Name: conselladm-290921_es.pdf
Descarrega l’arxiu (21.05 KB)
Laia Bonet, nova presidenta de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Laia Bonet, nova presidenta de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Descarrega l’arxiu (35.63 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
Imatge de l'estació de Gaudí / Foto: P. Herrero (TMB)

L'"estació fantasma" de Gaudí reneix com a espai expositiu

Empresa
Andana de l'estació 'fantasma' de Gaudí preparada per rebre les visites amb motiu del Centenari de metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB obre al públic per primera vegada l’estació fantasma de Gaudí, convertida en un espai expositiu

Empresa
Laia Bonet presenta la Cursa Centenari/ Foto: Miguel Ángel Cuartero

La cursa solidària del centenari del metro de Barcelona serà al novembre i recaptarà fons per la lluita contra l’ELA

Empresa
Imatge
L'Aclo de dos pisos en primer terme i el Chausson, de fons, a l'exhibició de busos clàssics al Parc del Fòrum  / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB present a la programació cultural de les Festes de la Mercè 2025

Empresa

Últimes notícies

Imatge de la Festa de la Bicicleta / Foto: web de l'Ajuntament de Barcelona

Afectacions a les línies d'autobús per la Festa de la bici i la Bicicletada Barcelona 2025

Transport
Estació de Verdaguer, línia 4 / Foto: TMB

L’intercanviador entre les línies 4 i 5 a l’estació Verdaguer tanca el proper 13 d’octubre durant 1 any per obres d’accessibilitat

Transport
Logo del Gran Metropolitano de Barcelona / Arxiu TMB

L’esplanada de davant de la Farinera del Clot acollirà l’exposició dels trens restaurats pel Centenari del metro

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per als concerts de Joaquín Sabina al Palau Sant Jordi

Transport

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons