Header Top menu
El documental 'Metropolità', premiat com a acció innovadora de comunicació interna
El documental Metropolità ha estat guardonat dins la categoria Innovació en Comunicació Interna, en la quarta edició dels Premis a les Millors Pràctiques en Comunicació Interna, l'acte de presentació dels quals tindrà lloc dijous al matí a la seu barcelonina de l'empresa Inforpress (Villarroel, 214).
Aquests premis, que tenen caràcter anual, estan promoguts per l'Observatorio de la Comunicación Interna e Identidad Corporativa, organisme format per l’IE Business School, la revista Capital Humano i Inforpress, i pretenen reconèixer els millors projectes desenvolupats durant l’any 2011 a tot el territori espanyol. En aquesta darrera edició hi han participat 78 organitzacions, que han presentat 106 candidatures.
Una altra iniciativa de comunicació interna de TMB, la campanya Tria la teva causa, va quedar finalista dels mateixos premis en la categoria de responsabilitat social empresarial.
Metropolità és una immersió en el complex i fascinant univers de la mobilitat metropolitana, i té per objectiu donar a conèixer l’esforç i el compromís de la gent de TMB. Els seus protagonistes són diversos treballadors de la companyia i, de primera mà, mostren el que és una jornada de treball a bord d'un bus, al taller o en una línia de metro, amb el paral·lelisme de les històries de la ciutat.
El documental, dirigit per Albert Solé —premi Goya per Bucarest, la memòria perduda—, ha estat emès per Televisió de Catalunya, Televisió Espanyola i Barcelona Televisió. A més es pot veure en línia des d'un ordinador o dispositiu connectat a internet.
- ConceptesComunicacióInstitucionsAltresTMBAnys2012