Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Convocatòria de Vaga D'alguns Sindicats D'Autobusos a Partir de L'1 D'octubre
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
09.01.2013
Premsa TMB

Convocatòria de vaga d'alguns sindicats d'Autobusos a partir de l'1 d'octubre

Imatge
Alteracions del servei de bus
Alteracions del servei de bus
< >Alteracions del servei de bus
Alteracions del servei de bus

Amb motiu de la convocatòria de vaga per part d'alguns sindicats d'Autobusos de TMB, sense el suport del comitè d'empresa, per dilluns vinent, 1 d'octubre i dies successius, el Departament d’Empresa i Ocupació ha ordenat que es mantinguin serveis mínims, diferenciant les hores punta i la resta de franges.

Dilluns, 1 d'octubre

La convocatòria de vaga às de 24 hores. L'ordre del Departament d'Empresa i Ocupació dicta que durant aquesta jornada funcioni la meitat (el 50%) del servei des de les 6.30 a les 9.30 del matí, i des de les 4 de la tarda a les 8 del vespre. Les línies 9, 21, 63, 65, 92, 95, 109, 150 i 157 han de mantenir almenys el 25% del servei tot el dia. A les línies de Bus del Barri ha de circular almenys un vehicle tambà tota la jornada.

De dimarts en endavant

La convocatòria de vaga a partir del 2 d'octubre às de dues hores per torn (de 2 a 4, de 9 a 11 i de 16 a 18 h) amb caràcter indefinit, excepte el dia 5 d'octubre, en què l'aturada seria de 10 a 15 h. L’ordre estableix que igualment funcioni la meitat (el 50%) del servei quan la vaga s'escaigui entre les 6.30 i les 9.30 del matí i entre les 4 de la tarda i les 8 del vespre. A les línies 9, 21, 63, 65, 92, 95, 109, 150 i 157 no podran circular menys del 25% dels busos i a les línies de Bus del Barri no pot deixar d'haver-hi almenys un vehicle per línia.

TMB lamenta aquesta convocatòria de vaga, que s'origina contra una disposició del govern central que afecta tot el sector públic. Fins a l'últim moment, l'empresa ha ofert alternatives per neutralitzar l'efecte del reial decret 20/2012 en el poder adquisitiu dels treballadors, en un esforç negociador que ha donat com a fruit l'acord subscrit amb el sindicat SIT a última hora d'ahir. Aquest acord às aplicable als afiliats al SIT i a tots els treballadors que s'hi adhereixin voluntàriament.

En cas que tingui seguiment, la vaga perjudicarà milers de ciutadans de Barcelona i l'àrea metropolitana, justament quan es fa realitat la primera fase de la nova xarxa de bus, el projecte màs important que tà actualment TMB pel que fa a la modernització i millora del servei de transport públic.

Tema
Transport
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Alteracions del servei de bus
Alteracions del servei de bus
Descarrega l’arxiu (5.39 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Metro d'Universitat amb llums de Nadal al fons / Foto: TMB

Horaris especials del metro i els autobusos de TMB la vigília de Nadal

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de David Bisbal al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
Vestíbul connexió amb DHUB

Comencen les obres del nou vestíbul singular que connectarà el metro de Glòries amb l’interior del DHub

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Mónica Naranjo al Palau Sant Jordi

Transport

Últimes notícies

Imatge "Un viatge immersiu" / Font: TMB

Avui s’obren les inscripcions per a l’exposició immersiva de la història del metro de Barcelona

Empresa
Exposició "Murs" a l'estació de Badalona/Pompeu Fabra. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

L’estació de metro Badalona- Pompeu Fabra acull una exposició fotogràfica que explora els conceptes de frontera i migració

Cultura i Oci
Imatge
La canalla gaudint del conta-contes solidari a Badalona Pompeu Fabra / Foto: Miguel Àngel Cuartero

Conta-contes solidari al metro, una activitat del ‘Mou-te pel càncer infantil i acompanya’ns’

Societat
La presidenta de TMB, Laia Bonet, i el conseller delegat de TMB, Xavier Flores, durant l'acte de presentació de La botiga de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB estrena una nova botiga física a l’estació de metro de Sagrada Família

Empresa

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons