Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. La Campanya "La Vida Corre Por Tus Venas, Cuídalas" Baixa Per Primera Vegada Al Metro
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
09.06.2015
Premsa TMB

La campanya "La vida corre por tus venas, cuídalas" baixa per primera vegada al metro

Imatge
Metro de Barcelona
Metro de Barcelona
< >Metro de Barcelona
Metro de Barcelona

Dijous, 11 de juny, l'Associació Cuida tus Venas (ACtV), adscrita a l'Hospital de Sant Pau i en col·laboració amb el Capítulo Español de Flebologia y Linfología (CEFyL), instal·larà a l’estació de metro d’Universitat (L2) una carpa on tothom qui ho vulgui podrà fer-se una ecografia vascular diagnòstica gratuïta.

Així, entre les 10 i les 19 hores, un equip de consulta mòbil realitzarà consultes per diagnosticar i prevenir la insuficiència venosa crònica (IVC) i la trombosi. Es tracta de la primera vegada que es realitza una acció d'aquestes característiques al metro de Barcelona.

Durant tota la jornada, un equip de metges atendrà les consultes dels ciutadans i realitzaran ecodopplers (ecografies) vasculars gratuïts en la carpa instal·lada al metro. L'objectiu és detectar a temps possibles casos d'IVC i, sobretot, conscienciar sobre aquesta malaltia que suposa un problema de salut pública i que redueix la qualitat de vida de les persones que la pateixen. De fet, es tracta d'una patologia que avui dia afecta a més d'un 30% de la població a tota Espanya.

La trombosi i la insuficiència venosa crònica, que es manifesta principalment en les varius i les cames cansades, són malalties vasculars que afecten un gran nombre de ciutadans però sense saber-ne les causes. De fet, s'acostuma a associar aquesta malaltia amb les dones d'edat avançada, però és una patologia que cada cop està més estesa entre els homes i els joves per la falta d'activitat física i el sedentarisme.

Aquesta iniciativa ja s'ha realitzat amb èxit a d'altres ciutats com Jaén, Madrid, Cáceres, Huelva, Alacant, Santiago de Compostel·la i Castelló.

Tema
Societat
  • ConceptesSalutInstitucionsAltresTMBAnys2015
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Metro de Barcelona
Metro de Barcelona
Descarrega l’arxiu (10.38 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
Detall del cartell del departament de Salut que commemora el Dia mundial de la sida 2025 / Imatge: Dept. Salut

TMB se suma un any més al manifest que commemora el Dia mundial de la Sida

Societat
Imatge
Maria Isabel López, conductora de bus de TMB, als estudis d'Onda Cero / Foto: TMB

Maria Isabel López, conductora de bus, explica com és el seu dia a dia, a Onda Cero

Societat
Third-party content
Imatge
Reunió del grup IBBG / Foto:  Pep Herrero (TMB)

Barcelona acull la trobada anual del grup IBBG de bus

Societat
Gallery
Exposició fotogràfica en memòria d'Ernest Lluch / Foto:  M. A. Cuartero (TMB)

TMB recorda la figura d’Ernest Lluch amb una exposició fotogràfica al metro

Societat

Últimes notícies

Imatge
Estació de Mont San Angelo. /Foto: REGIONE CAMPANIA

El metro de Nàpols torna a situar una estació als llibres d’art

En xarxa
Ciutadella Vila Olímpica. /Foto: TMB

L’estació de Ciutadella / Vila Olímpica de l’L4 del metro estrena tres nous ascensors i ja és totalment accessible

Transport
Mural de TMB i Eurofirms a l'estació d'Arc de Triomf (L1) / Pep Herrero

Doble acció de TMB per unir esforços per sensibilitzar sobre el civisme i la inclusió laboral de les persones amb discapacitat

Empresa
Dos tècnics de TMB netejant un tren a l'àrea de rentat de grafitis / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El vandalisme ferroviari provoca una despesa de gairebé 6 milions d’euros des de 2020 i va afectar més de 350 trens al 2024

Transport

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons