Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. El Barcelona Bus Turístic tornarà a funcionar a partir del 2 de juliol
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
19.06.2021
Premsa TMB

El Barcelona Bus Turístic tornarà a funcionar a partir del 2 de juliol

El servei dels autobusos de dos pisos reactiva les rutes vermella i blava per ajudar els visitants a descobrir els principals atractius de la ciutat

Imatge
Un bus turístic davant del recinte modernista de Sant Pau / Foto: Pep Herrero (TMB)
Un bus turístic davant del recinte modernista de Sant Pau / Foto: Pep Herrero (TMB)
< >Un bus turístic davant del recinte modernista de Sant Pau / Foto: Pep Herrero (TMB)

El Barcelona Bus Turístic, operat per TMB en associació amb Turisme de Barcelona,  reprendrà el servei el 2 de juliol vinent. Després de més d’un any d’interrupció a causa de la crisi sanitària, les rutes vermella i blava tornaran a fer diàriament els seus recorreguts habituals pels principals punts d’interès de la ciutat per oferir el privilegiat punt de vista elevat, des del pis superior dels autobusos descoberts, a totes les persones que volen gaudir dels atractius culturals i comercials de Barcelona fent servir un transport pràctic i sostenible.

El reinici del servei del Barcelona Bus Turístic es porta a terme coincidint amb el relaxament de les restriccions de la mobilitat interna i internacional, que permet la reactivació de l’activitat turística, cultural i de lleure. Inicialment, els autobusos turístics circularan a partir de les 9 del matí i faran les últimes sortides a les 7 de la tarda, amb intervals de 20-30 minuts. Com en tots els transports públics, serà obligatori l’ús de la mascareta facial a bord. Funcionarà el sistema d’audioguia en 16 idiomes i en cada vehicle hi haurà una persona per a la informació i l’atenció als usuaris.

Dues rutes per combinar

Les rutes vermella i blava són les històriques del Barcelona Bus Turístic i es poden combinar fàcilment, ja que tenen parades comunes per fer intercanvi a l’eix de la plaça Catalunya i el passeig de Gràcia. La ruta vermella inclou a més parades al Parc de la Ciutadella, la Diagonal, l’Estació de Sants, Montjuïc i el Port Vell, entre d’altres, mentre que la blava és perfecta per visitar la Sagrada Família, Gràcia, el Tibidabo, Pedralbes i el Camp Nou.

Els bitllets per fer servir el Barcelona Bus Turístic un o dos dies a partir del divendres 2 de juliol s’han posat ja a la venda al mateix web i als punts habituals. Els pròxims dies es donaran a conèixer promocions especials dissenyades per al període de rellançament.

Originat el 1987 com un servei específic per proporcionar transport col·lectiu a les persones que volen conèixer la ciutat al seu aire, el Barcelona Bus Turístic ha viscut diferents etapes i evolucions, sempre a partir del bitllet forfet o sistema “puja i baixa”, en què Barcelona ha estat pionera entre les grans ciutats europees. La peculiaritat d'aquest bitllet és que el viatger pot baixar i fer les visites que consideri a l'entorn de cada parada i, a continuació, pot tornar a pujar i reprendre el recorregut, gràcies al pas regular dels vehicles i la bona ubicació de les parades. Això permet que l'usuari pugui planificar l’estada a la ciutat de manera independent i personalitzada, un objectiu que es manté tot i el llarg parèntesi de la pandèmia.

 

Imatge
Un bus turístic davant del recinte modernista de Sant Pau / Foto: Pep Herrero (TMB)
Un bus turístic davant del recinte modernista de Sant Pau / Foto: Pep Herrero (TMB)
Tema
Transport
  • ConceptesServeiInstitucionsAltresTMBServeiBus turísticAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Nota de premsa en PDF (ca)
Descarrega l’arxiu (189.01 KB)
Nota de prensa en PDF (es)
Descarrega l’arxiu (127.6 KB)
Un bus turístic davant del recinte modernista de Sant Pau / Foto: Pep Herrero (TMB)
Descarrega l’arxiu (150.16 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Miguel Bosé al Palau Sant Jordi

Transport
Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per al concert d’Imagine Dragons a l’Estadi Olímpic Lluís Companys

Transport
Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per al concert de la cantant japonesa Ado al Palau Sant Jordi

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Rigoberta Bandini al Palau Sant Jordi

Transport

Últimes notícies

El president de la Generalitat, Salvador Illa, acompanyat de la presidenta de TMB, Laia Bonet, i l'alcalde de Barcelona, Jaume Collboni / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB adquirirà 39 trens per augmentar la capacitat i la freqüència del metro de Barcelona

Empresa
Imatge
L'estació d'Universitat llueix els colors de la bandera de l'arc de sant martí pel Pride Barcelona 2025 / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB i Pride Barcelona acoloreixen el metro per celebrar el Dia de l’Orgull LGTBI

Societat
Les noves incorporacions d'AAC's a metro per aquest estiu 2025 / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB suma 92 nous agents d’atenció al client per al metro durant l’estiu

Empresa
Imatge
El servei de bicicleta metrpolitana pública AMBici, compta amb la participació de TMB / Foto: AMB

Ultimen els preparatius per finalitzar l’ampliació de l’AMBici i entren en vigor noves tarifes

Empresa

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons