Header Top menu
Funcionament satisfactori dels autobusos elèctrics articulats a la H16
Els dos Solaris Urbino 18E porten una setmana incorporats al carrusel de la línia H16, els usuaris de la qual s'estan familiaritzant amb les característiques d'un cotxe 100% elèctric.
Avui fa una setmana van començar a circular en servei comercial els dos autobusos Solaris articulats 100% elèctrics que participen en el projecte europeu ZeEUs de promoció del transport net a les ciutats d'Europa. Les dues unitats experimentals fan cada dia satisfactòriament unes 14 hores de servei, amb l'ajuda del carregador ràpid instal·lat per Endesa al carrer Cisell, que reomple les bateries fins al 80% de la capacitat aprofitant el temps de pausa entre trajectes.
Divendres Betevé (abans Barcelona TV) va viatjar en el Solaris 1109 i en va fer un reportatge per a la ràdio, la televisió i el web.
Són silenciosos, s'alimenten exclusivament d'electricitat i tenen botons a les portes com el metro https://t.co/Xz4grqf83Q @TMB_Barcelona pic.twitter.com/JjcDg0Dfmz
— btv notícies (@btvnoticies) 3 de febrer de 2017
Quin silenci! És un dels 2 nous autobusos articulats 100% elèctrics de la línia H16, els primers de tot l'estat @TMB_Barcelona @beteve91fm pic.twitter.com/Ah0qEBUHG8
— Laura Arias (@lau_arias_) 3 de febrer de 2017
Així és el punt de recàrrega ràpida (5min) dels busos 100% elèctrics, carreguen al 80% i continuen el trajecte @TMB_Barcelona @beteve91fm pic.twitter.com/71FqjFGiIt
— Laura Arias (@lau_arias_) 3 de febrer de 2017
- ConceptesInnovacióMedi ambientTecnologiaInstitucionsAltresTMBServeiNova xarxa de busAnys2017