Header Top menu
Tres coses que pots fer des del mòbil si viatges en metro o autobús
Sabies que pots planificar el teu viatge i ser atès des del teu smartphone? T'expliquem en tres didàctics vídeos tres serveis que pots aprofitar com a usuari del metro i del bus.
Segons dades de l'Estudi de Percepció del Client de TMB del novembre del 2015, la penetració de l'smartphone entre els usuaris de metro i de bus de TMB és altíssima, 88% i 87%, respectivament. És per això que en els darrers temps la companyia aposta per oferir més i millors funcionalitats des del telèfon mòbil a través de l'aplicació sobre el servei de bus i de metro TMB App, així com també des de la pàgina web de la companyia i des dels seus canals socials.
A través de l'opció iBus de la TMB App, per exemple, es pot consultar, en temps real, quants minuts falten perquè arribi el proper bus de la teva línia a la parada. Només s'ha d'introduir el codi de la parada que es vol cercar i pitjar acceptar.
Si s'observa cap desperfecte o anomalia als nostres vehicles o instal·lacions, se'n pot informar a través del perfil @TMBinfo de Twitter i col·laborar així a resoldre-ho.
Igualment, si s'extravia algun objecte durant el trajecte només cal que l'usuari entri a tmb.cat. Dins l'apartat d'Atenció al client una de les gestions que es pot fer és consultar si hem trobat un objecte perdut.
Aquests vídeos donen a conèixer només tres dels serveis dels quals pots beneficiar-te amb un mòbil a la butxaca, però n'hi ha molts més.
Consulta totes les opcions que ofereix TMB App i també les gestions que pots fer des dels diversos canals d'atenció i informació activats per atendre't més fàcilment, perquè puguis fer gestions en línia i accedir a la informació que necessites per viatjar amb transport públic.
- ConceptesAtenció al clientInformació al clientTecnologiaInstitucionsTMBAnys2016