Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Innovació
  3. Tres coses que pots fer des del mòbil si viatges en metro o autobús
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
06.10.2016
Marta Franco

Tres coses que pots fer des del mòbil si viatges en metro o autobús

Imatge
Secció Atenció al Client del web de TMB vista en la pantalla d'un mòbil / Foto: TMB (smartmockups)
Secció Atenció al Client del web de TMB vista en la pantalla d'un mòbil / Foto: TMB (smartmockups)
< >Secció Atenció al Client del web de TMB vista en la pantalla d'un mòbil / Foto: TMB (smartmockups)
Secció Atenció al Client del web de TMB vista en la pantalla d'un mòbil / Foto: TMB (smartmockups)

Sabies que pots planificar el teu viatge i ser atès des del teu smartphone? T'expliquem en tres didàctics vídeos tres serveis que pots aprofitar com a usuari del metro i del bus.

Segons dades de l'Estudi de Percepció del Client de TMB del novembre del 2015, la penetració de l'smartphone entre els usuaris de metro i de bus de TMB és altíssima, 88% i 87%, respectivament. És per això que en els darrers temps la companyia aposta per oferir més i millors funcionalitats des del telèfon mòbil a través de l'aplicació sobre el servei de bus i de metro TMB App, així com també des de la pàgina web de la companyia i des dels seus canals socials.

A través de l'opció iBus de la TMB App, per exemple, es pot consultar, en temps real, quants minuts falten perquè arribi el proper bus de la teva línia a la parada. Només s'ha d'introduir el codi de la parada que es vol cercar i pitjar acceptar.

Si s'observa cap desperfecte o anomalia als nostres vehicles o instal·lacions, se'n pot informar a través del perfil @TMBinfo de Twitter i col·laborar així a resoldre-ho.

Igualment, si s'extravia algun objecte durant el trajecte només cal que l'usuari entri a tmb.cat. Dins l'apartat d'Atenció al client una de les gestions que es pot fer és consultar si hem trobat un objecte perdut.

Aquests vídeos donen a conèixer només tres dels serveis dels quals pots beneficiar-te amb un mòbil a la butxaca, però n'hi ha molts més.

Consulta totes les opcions que ofereix TMB App i també les gestions que pots fer des dels diversos canals d'atenció i informació activats per atendre't més fàcilment, perquè puguis fer gestions en línia i accedir a la informació que necessites per viatjar amb transport públic.

Darrera modificació
06.10.2016
Tema
Innovació
  • ConceptesAtenció al clientInformació al clientTecnologiaInstitucionsTMBAnys2016
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • La informació del transport, ara al canell: la TMB App s'adapta als rellotges intel·ligents

Contingut relacionat

Bus de la línia H12 arribant a la Plaça d'Espanya / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Barcelona prova un sistema d’intel·ligència artificial de control automàtic de carrils reservats i parades per millorar la circulació dels busos

Innovació
Retolació lateral d'un autobús elèctric de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB adquirirà 19 autobusos elèctrics per seguir augmentant la seva flota de zero emissions

Innovació
Imatge
Minibús Yutong de pis baix 100% elèctric / Foto: M. A. Cuartero (TMB)

Comencen les proves amb el primer minibús 100% elèctric de pis baix

Innovació
Imatge
Vehicle UNVI doble pis 100% elèctric / Foto: M. A. Cuartero (TMB)

TMB prova un model d'autobús de dos pisos de propulsió 100% elèctrica

Innovació

Últimes notícies

Imatge
L'accés de l'estació Fontana en una imatge dels anys 60 / Foto Brangulí (Arxiu Fundació TMB)

Fontana, una estació centenària

Història
Línia expres X3. /Foto: TMB

TMB estrenarà una nova línia exprés entre Paral·lel i l’Hospitalet la setmana vinent

Transport
Imatge
Reconeixement durant l'apagada. /Foto: TMB

Barcelona reconeix a TMB per la seva tasca durant l'apagada energètica

Empresa
Cronoescalada solidària al metro de Barcelona. /Foto: Pep Herrero (TMB)

La cronoescalada solidària al metro de Barcelona reuneix 300 atletes en favor de les famílies de nens oncològics de Catalunya

Societat

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons