Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. Visita d’una delegació sud-coreana als tallers de metro de la ZAL
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
10.05.2024
Marta Espinosa

Visita d’una delegació sud-coreana als tallers de metro de la ZAL

Imatge
El nombrós grup de Corea del Sud posen un cop finalitzada la visita a la ZAL de TMB / Foto: Pep Herrero (TMB)
El nombrós grup de Corea del Sud posen un cop finalitzada la visita a la ZAL de TMB / Foto: Pep Herrero (TMB)
< >El nombrós grup de Corea del Sud posen un cop finalitzada la visita a la ZAL de TMB / Foto: Pep Herrero (TMB)

Més d’una vintena de membres del comitè provincial de la ciutat de Gyeonggi s’han interessat per les instal·lacions de TMB i el metro automàtic.

Aquest matí, un total de 24 representants del Comitè de Construcció i Transport del Consell Provincial de Gyeonggi de Corea del Sud, encapçalats pel seu president Kim Jong-Bae, han visitat el taller de la ZAL de les línies 9 i 10 de metro ubicat a la Zona Franca. Gyeonggi és una ciutat petita-mitjana de la costa sud-est de Corea de Sud.

La Lourdes Pérez, tècnica de consultoria externa corporativa, i el Roger Blanc, responsable de material mòbil de les línies 9 i 10 de metro, han dirigit la visita per la zona de taller i les instal·lacions, tot fent-los una explicació sobre el funcionament d’una línia automàtica i el manteniment del material mòbil específic.

Al llarg de l’any, TMB atén nombroses visites de delegacions internacionals, empreses de transport públic de tot el món que s’interessen per les nostres instal·lacions i serveis com a operador referent en innovació, sostenibilitat i automatització. Per exemple, durant el 2023 vam rebre un total de 24 visites internacionals de procedència diversa com Corea, Canadà, Turquia, el Japó, els Estats Units, el Brasil i la Xina, entre d’altres. Entre les instal·lacions corporatives que es visiten hi ha les cotxeres de TMB com Triangle, la hidrogenera de Zona Franca, els Centres de Control de Metro i Bus i els tallers de ZAL de les línies automàtiques 9 i 10. 
 

Imatge
La delegació sud-coreana en un moment de la visita als tallers de la ZAL / Foto: Pep Herrero (TMB)
La delegació sud-coreana en un moment de la visita als tallers de la ZAL / Foto: Pep Herrero (TMB)
Darrera modificació
21.10.2024
Tema
Empresa
  • ConceptesMetro automàticRelacions institucionalsInfraestructuraInstal·lacióLlocsZAL / Riu VellZona FrancaServeiL10L9MetroAnys2024
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • Les visites internacionals a TMB, un punt fort del congrés de la UITP

Contingut relacionat

Les noves incorporacions com a personal de conducció de bus de TMB per aquest estiu 2025 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB incorpora avui 217 professionals de conducció per a bus

Empresa
El conseller delegat de TMB, Xavier Flores; el director de la xarxa de Metro, Òscar Playà i la directora de comunicació de TMB, Mònica Peinado, amb directius de metro en l'acte de posada en servei del darrer tren 7000 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB posa en servei el darrer dels 50 trens que han renovat el material mòbil de les línies 1 i 3 del metro

Empresa
Imatge
Imatge de l'estand de TMB i FGC a la UITP Summit d'Hamburg / Font:  TMB

L'aposta de TMB per la mobilitat sostenible s'exposa a la cimera internacional de la UITP

Empresa
Imatge
Visual 'Fem que es reconegui' / (TMB)

Neix ‘Fem que es reconegui’, l’espai digital on els usuaris i usuàries poden reconèixer la feina ben feta del personal de TMB

Empresa

Últimes notícies

La revetlla de Sant Joan a la platja de la Nova Icària / Foto: Ajuntament de Barcelona

El metro de Barcelona funcionarà 43 hores sense interrupció i comptarà amb més trens per a la revetlla de Sant Joan

Transport
L'Exposició d'Autobusos Clàssics 2024 va reunit més de 10.000 assistents / Foto: Pep Herrero (TMB)

L’Exposició d’Autobusos Clàssics de Barcelona torna aquest cap de setmana a l’avinguda Maria Cristina

Transport
Imatge
Els alumnes de 2n A de Primària de l'escola Auró, en un moment de la formació de TMB Educa / Foto: TMB

El programa TMB Educa presenta la seva primera activitat virtual

Cultura i Oci
Imatge
Campanya del 15è festival Subtravelling / Imatge: TMB

Arrenca el festival Subtravelling: 15 anys connectant cinema i transport públic

Cultura i Oci

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons