Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. TMB participa en la iniciativa impulsada per la Cambra de Comerç de Barcelona Lab3040
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
15.11.2022
Rosa Avis

TMB participa en la iniciativa impulsada per la Cambra de Comerç de Barcelona Lab3040

Imatge
Acte de constitució del Lab3040 / Foto: Cambra de Comerç de Barcelona
Acte de constitució del Lab3040 / Foto: Cambra de Comerç de Barcelona
< >Acte de constitució del Lab3040 / Foto: Cambra de Comerç de Barcelona
Foto de grups dels assistent a l'acte de constitució del Lab3040

El projecte es planteja com una xarxa de connexió entre els agents d’innovació de l’ecosistema de Catalunya, entre els quals TMB

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és un dels promotors de la iniciativa Lab3040 impulsada des de la Cambra de Comerç de Barcelona. L’objectiu d’aquest projecte és fomentar col·laboracions entre els agents de Catalunya claus en la innovació de l’ecosistema del país per posicionar a Barcelona com a HUB de referència a nivell europeu. Lab3040 pretén ser un punt de trobada on poder co-crear entre corporacions, pimes, universitats, centres logístics i administracions.

Aquesta iniciativa es converteix en un nexe d’unió per promoure projectes entre els membres i crear els espais necessaris per fer-ho en diferents verticals de coneixement. En aquest primer any treballaran sobre la vertical de la sostenibilitat, per obrir a partir de l’any que ve noves verticals de connexió, com la de salut o la de turisme.

Durant aquest procés, Lab3040 durà a terme la detecció d’oportunitats entre les pimes i les corporacions, així com l’organització d’espais de treball col·laboratius entre els principals agents de l’ecosistema català, entre els quals TMB. Aquest projecte impulsat per la Cambra està promogut per Agbar (Veolia) i compta amb l’impuls de, a més de la nostra empresa, Celsa, Ibercaja, Leitat, Naturgy i Sorigué, entre d’altres.

La Cambra posa a disposició de tots els participants el seu edifici, situat a l’avinguda Diagonal 452, en el marc de HUB cambraDigital, on ofereix els espais per poder co-crear entre els diferents agents presents. És precisament aquí on es va formalitzar el llançament del Lab3040, en un acte amb els principals promotor de la iniciativa, al qual hi va participar Cristina Güell, directora de Serveis Corporatius de TMB, juntament amb diferents membres de la Cambra, com ara Eva Borràs, directora gerent; Albert Pijuan, membre del Comitè Executiu; Vicente Atienza, responsable d’Innovació; i Alexander Phimister, responsable del Lab3040, així com representants de les diverses empreses promotores, com ara Ramón López, cap d’Ecosistemes d’Innovació d’Agbar; Óscar Carreras, responsable d’Innovació tècnica a Celsa; José María Santos, gerent territorial d’Institucions i Negoci Hipotecaria a Ibercaja; Berta Ruiz, coordinadora executiva de Projectes a Leitat; María Carmen López, tècnica d’Innovació a Naturgy; i Álex Pardo, director general de Serveis Corporatius i Venture Capital a Sorigué.

Darrera modificació
16.11.2022
Tema
Empresa
  • Altres temesMedi ambientConceptesEconomiaParticipacióRelacions institucionalsInstitucionsAltresTMBAnys2022
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
Visual 'Fem que es reconegui' / (TMB)

Neix ‘Fem que es reconegui’, l’espai digital on els usuaris i usuàries poden reconèixer la feina ben feta del personal de TMB

Empresa
Hamburg UITP

TMB i FGC mostren la seva aposta per la mobilitat sostenible a la cimera internacional de la UITP

Empresa
Usuaris esperant el tren a l'andana de l'estació d'Unviersitat de la L1 de metro / Foto: Pep Herrero (TMB)

El metro i el bus de Barcelona registren el mes de maig amb més passatge de la seva història

Empresa
Imatge
Als extrems, el conseller delegat de TMB, Xavier Flores, i la directora d'administració i finances de TMB, Lola Bravo; acompanyats de representants insulars i del Metro de Tenerife al 30ens Comitès Tècnics ALAMYS / Foto: ALAMYS

Destacada presència de TMB en la 30 edició dels Comitès Tècnics d'ALAMYS

Empresa

Últimes notícies

Imatge
Campanya del 15è festival Subtravelling / Imatge: TMB

Arrenca el festival Subtravelling: 15 anys connectant cinema i transport públic

Cultura i Oci
Imatge
Nou model de tren pel metro de Bogotà. /Foto: Metro de Bogotà

Comencen les proves del material mòbil que ha de circular pel nou metro de Bogotà

Societat
Third-party content
Imatge
Entrevista del director de la xarxa de metro al programa "bàsics" / Font: Bàsics (Betevé)

El programa "Bàsics" de BETEVÉ entrevista al director de metro, Òscar Playà

En xarxa
Third-party content
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per als concerts de Billie Eilish al Palau Sant Jordi

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons