Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. TMB i El Futur de La Mobilitat Sostenible a La Jornada Inaugural del Tomorrow Mobility
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
15.11.2022
Redacció

TMB i el futur de la mobilitat sostenible a la jornada inaugural del Tomorrow Mobility

Imatge
Visió general estand TMB. /Foto: PEP HERRERO (TMB)
Visió general estand TMB. /Foto: PEP HERRERO (TMB)
< >Visió general estand TMB. /Foto: PEP HERRERO (TMB)

La presidenta de TMB, Laia Bonet, ha donat la benvinguda a les persones assistents a les jornades i les ha convidat a participar de les xerrades que diferents professionals realitzaran a l’estand de TMB

Transports Metropolitans de Barcelona torna a estar present per segon any consecutiu al Tomorrow Mobility Congress, cita que s'emmarca dintre del congrés mundial Smart City. Aquest congrés permet establir sinergies entorn d'una comunitat global i nombrosa relacionada amb la mobilitat però també amb el futur i la sostenibilitat de les ciutats.  

Durant la jornada inaugural, TMB ha obert les portes del seu estand, que en aquesta edició està dedicat a explicar projectes clau de l’entitat com ara l'arribada de nous trens per al metro de Barcelona, el servei de bus a demanda o el servei de bicicleta metropolitana ambici.

La presidenta de TMB, Laia Bonet, hi ha estat present per donar el tret de sortida a les xerrades que diferents professionals de la casa portaran a terme en el transcurs del congrés i ha convidat els assistents a “conèixer de la mà de TMB els diversos projectes que ens han de dur a la mobilitat del futur”.

Imatge
La presidenta Laia Bonet donant la benvinguda al congrés. /Foto: PEP HERRERO (TMB)
La presidenta Laia Bonet donant la benvinguda al congrés. /Foto: PEP HERRERO (TMB)
>La presidenta Laia Bonet donant la benvinguda al congrés. /Foto: PEP HERRERO (TMB)

 

L’aposta per l’hidrogen

La jornada inaugural també ha donat pas a la primera d’aquestes xerrades que ha fet èmfasi en l’aposta de TMB per l’ús de l’hidrogen com vector energètic. El responsable d’Innovació i desenvolupament tecnològic de l’àrea de bus de TMB, Mario Canet, ha explicat que el model de negoci que adopta TMB en l’aposta de l’hidrogen és “diferent i innovador” perquè combina fonts públiques i privades. Públiques per “l’adquisició de vehicles” i privades per les infraestructures “com és el cas de la Hidrogenera, primera instal·lació d’aquestes característiques a l’estat”.

Canet també ha explicat que la tecnologia d’Hidrogen “té molt més marge de millora” enfront l’ús “dels vehicles de bateries elèctriques” i que el camí cap a la sostenibilitat i l’ús d’energies verdes també implica apostar per aquesta energia com a futur de la mobilitat.

Imatge
Mario Canet durant la presentació. /Foto: PEP HERRERO (TMB)
Mario Canet durant la presentació. /Foto: PEP HERRERO (TMB)
>Mario Canet durant la presentació. /Foto: PEP HERRERO (TMB)

 

Altres projectes

L’agenda d’actes continuarà durant els pròxims dies en què s’han programat més compareixences per conèixer la mobilitat del futur. Així, demà dimecres a les 11:30 serà el torn de la presentació de l’AMBici mentre que a les 12:30 es presentarà el TMB Internacional Bussines. A les 16:00, serà el torn de l’àrea d’Innovació de TMB, que donarà a conèixer els guanyadors del repte TMBInnova 2022, que aquest any va dirigir a donar resposta a la pregunta: Com podríem agilitzar la resolució de consultes a l’interior del Bus de manera inclusiva?

La jornada final de dijous començarà amb una xerrada dedicada als plans d’eficiència energètica a metro (10:30) i bus (11:30), mentre que a les 12:30 es donarà el tret final a les activitats de TMB al Tomorrow Mobility Congress 2022, amb la presentació dels nous trens de TMB.

😊Benvinguts al #TMWC22 @_TomorrowMob
🗣️ La presidenta de #TMBBarcelona @laiabonetrull ha donat la benvinguda a les persones assistents al #TMWC22 i les convida a les diferents xerrades que els professionals TMB faran durant els pròxims 3 dies al nostre estand: pic.twitter.com/9lXBPuNbgY

— TMB (@TMB_Barcelona) November 15, 2022

 

Darrera modificació
17.11.2022
Tema
Empresa
  • Altres temesTransportConceptesInnovacióLlocsEuropa / FiraAnys2022
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

El nou lema corporatiu de TMB, 'A prop de tot' / Imatge: TMB

TMB estrena un nou lema corporatiu: 'A prop de tot'

Empresa
Logotip de TMB

TMB convoca 450 places per ampliar la borsa de personal de metro i bus per a l’estiu del 2027

Empresa
Noves incorporacions a Metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB suma 229 professionals de conducció a bus i 129 agents d’atenció al client a metro durant aquest estiu

Empresa
Un moment de la visita al Centre de Control de Metro / Font: Pep Herrero (TMB)

David Prat s’incorpora a TMB com a nou director de la xarxa de Metro

Empresa

Últimes notícies

Les noves pantalles digitals arriben a més del 50% de les estacions de les línies convencionals de la xarxa de metro / Foto: TMB

TMB prolongarà una hora el servei de metro per la final del mundial de futbol

Transport
Sota el lema "L'Orgull de les nostres vides. Fer anys, acompanyant-nos, és créixer", arrancava dissabte passat a les sis de la tarda la multitudinària desfilada de carrosses del Pride Barcelona 2023 / Fotos: Pep Herrero (TMB)

Recomanacions de mobilitat per a la Manifestació de l’Orgull LGTBI, a la qual participa activament TMB

Transport
Les entitats col·laboradores en la nova guia en lectura fàcil per viajar en metro / Foto: Pep Herrero  (TMB)

TMB presenta una nova guia en lectura fàcil per viatjar en metro

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Feid al Palau Sant Jordi

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons