Header Top menu
El ‘Jerusalema challenge’ de la #genTMB acumula més de 183.000 visites a les xarxes
El vídeo amb la felicitació de Nadal dels treballadors de Metro i Autobusos desperta milers de reaccions de solidaritat i agraïment.
Quatre setmanes després de la publicació del Jerusalema challenge, enregistrat per iniciativa d'un grup d'empleats de Metro i Bus, el vídeo musical amb un missatge esperançador ha estat vist més de 183.600 vegades (dada del 14 de gener) i se situa com el més reproduït als canals de la companyia sense formar part de cap campanya publicitària.
On més ressò ha tingut la gravació és a Facebook: més de 68.000 reproduccions i més de 5.500 interaccions. També a LinkedIn i a Youtube ha estat molt ben acollit i compartit. En general, ha rebut comentaris molt positius, d'agraïment i de felicitació a la plantilla pel paper durant la crisi sanitària.
A més, hi ha hagut mitjans de comunicació que han convertit el vídeo en notícia. Concretament, TVE-Catalunya, el programa Islàndia de RAC1 i el digital Catalunya Press. A banda, l'enregistrament ha circulat de manera massiva per xarxes de missatgeria que queden fora dels recomptes. En resum, un gran èxit de la genTMB.
- ConceptesComunicacióInternetInstitucionsTMBAnys2021