Header Top menu
"La petita història del metro" torna a exhibir-se a l'Espai Mercè Sala
La mostra, basada en el llibre infantil amb il·lustracions de Pilarín Bayés, es pot veure de nou a la sala d'exposicions del metro ubicada a l'estació de Diagonal.
Des d'avui dijous, 3 de juliol, s’ha reeditat l'exposició La petita història del metro i es pot veure de nou a l'Espai Mercè Sala, la sala d’exposicions del metro, fins a la tardor. Aquesta mostra està basada en el llibre del mateix nom, obra de la dibuixant Pilarín Bayés i que, amb els textos de Daniel Venteo, explica als nens i nenes els cent anys d'història de metro. És la tercera vegada que l'exposició es torna a exhibir a l'Espai Mercè Sala, amb motiu de la celebració del Centenari de Metro.
L'exposició parteix de la inauguració el 30 de desembre del 1924 del primer tram de la línia del Gran Metro de Barcelona, embrió de l’actual l’L3, per arribar al metro del qual gaudim actualment. L’objectiu és fer entenedor als més petits i petites com l’arribada del metro, un mitjà de transport que forma part de la seva vida quotidiana, va canviar els hàbits socials i de desplaçament dels habitants de Barcelona fins a convertir-se en un element clau de la història de la ciutat, de la seva evolució i dels esdeveniments més essencials.
L’Espai Mercè Sala està situat al passadís de connexió entre els dos vestíbuls de la línia 5 de metro a l'estació de Diagonal, L'exposició és gratuïta i es pot visitar de dilluns a divendres de 10 a 20 hores.
- Altres temesHistòriaConceptesComunicacióEducacióHistòricPatrimoniInstitucionsTMBLlocsDiagonalEspai Mercè SalaServeiMetroAnys2025