Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Cultura i Oci
  3. 'Oh Happy Day' Per Alegrar El Blue Monday Als Usuaris i Usuàries del Metro de Barcelona
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
20.01.2025
Marta Espinosa

'Oh Happy Day' per alegrar el Blue Monday als usuaris i usuàries del metro de Barcelona

Imatge
Actuació de gospel durant el Blue Monday. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)
Actuació de gospel durant el Blue Monday. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)
< >Actuació de gospel durant el Blue Monday. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

Avui dia 20, tercer dilluns de gener, integrants del cor Gospel Barcelona han cantat el mític himne en estacions, vestíbuls i trens de diferents línies del suburbà per animar la jornada, considerada la més trista de l'any.

L'any 2005 el psicòleg anglès Cliff Arnall, en el marc d'una campanya per a una agència de viatges, va qualificar el tercer dilluns del mes de gener com el dia més trist de l'any, basant-se en una fórmula que considerava diversos factors com el clima o la distància amb les festes de Nadal, elements clau que provocaven aquesta tristor generalitzada en l'ànima humana.

Tot i l'evident connotació comercial del Blue Monday (de l'anglès, dilluns trist), Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) i la coral Gospel Barcelona han col·laborat per alegrar aquesta jornada als usuaris i usuàries del metro. El cor, format per una vintena de membres, sorprenien els viatgers quan algun d'ells premia el polsador que resava 'Prem i somriu' i que duia en format cartell un dels integrants de la coral. El viatge musical ha començat al migdia a La Sagrera L1 davant de l'oficina del Punt TMB. Allà Gospel Barcelona ha interpretat en directe l'èxit internacional i estàndard del gòspel 'Oh Happy Day' d'Edwin Hawkins per transmetre alegria i optimisme a tothom que per allà passava.

Les actuacions s'han repetit a les estacions de Diagonal (al pasadís d'enllaç entre L3 i L5), d'Universitat L2, de Passeig de Gràcia L3 i de Sagrada Família L5, al matí i també en horari de tarda.   

Imatge
Actuació de gospel durant el Blue Monday. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)
Imatge
Actuació de gospel durant el Blue Monday. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)
Darrera modificació
20.01.2025
Tema
Cultura i Oci
  • InfraestructuraEstacióInstitucionsAltresTMBLlocsDiagonalLa SagreraPasseig de GràciaUniversitatServeiMetroAnys2025
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Exposició "Murs" a l'estació de Badalona/Pompeu Fabra. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

L’estació de metro Badalona- Pompeu Fabra acull una exposició fotogràfica que explora els conceptes de frontera i migració

Cultura i Oci
Festival Músics Metro 2025 / Foto:  Pep Herrero (TMB)

El projecte de regulació dels músics del metro de Barcelona es renova en el seu 25è aniversari

Cultura i Oci
Imatge
La Farinera del Clot exposa cinc sèries emblemàtiques del metro de Barcelona / Font: M. A. Cuartero (TMB)

Cent anys d'història del metro de Barcelona al Centre Cultural La Farinera del Clot

Cultura i Oci
Gallery
Finalistes Festival Subtravelling 25 / Foto: M.A. Cuartero

Una reflexió sobre el temps i l’espai que compartim al metro és el curtmetratge guanyador de la XV edició del Subtravelling 2025

Cultura i Oci

Últimes notícies

Passatgers en un enllaç de metro / Foto: Pep Herrero (2008)

TMB tanca l’any de celebració del Centenari del metro amb nous rècords de passatge

Transport
Obres accessibilitat Pg Gràcia. /Foto: TMB

Finalitzen les obres de millora de l’accessibilitat a l’intercanviador de metro de Passeig de Gràcia

Transport
Panoràmica d'una edició anterior de l'espectacle de Cap d'Any / Foto: Ajuntament de Barcelona

Per Cap d’Any, el metro funcionarà 43 hores sense interrupció

Transport
Presentació de l'exposició inmersiva del Centenari de la Xarxa de Metro. /FOTO: M.A.Cuartero (TMB)

Més de 100.000 persones han participat en les activitats programades per celebrar el Centenari de Metro

Empresa

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons