Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Cultura i Oci
  3. 'Oh Happy Day' per alegrar el Blue Monday als usuaris i usuàries del metro de Barcelona
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
20.01.2025
Marta Espinosa

'Oh Happy Day' per alegrar el Blue Monday als usuaris i usuàries del metro de Barcelona

Imatge
Actuació de gospel durant el Blue Monday. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)
Actuació de gospel durant el Blue Monday. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)
< >Actuació de gospel durant el Blue Monday. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

Avui dia 20, tercer dilluns de gener, integrants del cor Gospel Barcelona han cantat el mític himne en estacions, vestíbuls i trens de diferents línies del suburbà per animar la jornada, considerada la més trista de l'any.

L'any 2005 el psicòleg anglès Cliff Arnall, en el marc d'una campanya per a una agència de viatges, va qualificar el tercer dilluns del mes de gener com el dia més trist de l'any, basant-se en una fórmula que considerava diversos factors com el clima o la distància amb les festes de Nadal, elements clau que provocaven aquesta tristor generalitzada en l'ànima humana.

Tot i l'evident connotació comercial del Blue Monday (de l'anglès, dilluns trist), Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) i la coral Gospel Barcelona han col·laborat per alegrar aquesta jornada als usuaris i usuàries del metro. El cor, format per una vintena de membres, sorprenien els viatgers quan algun d'ells premia el polsador que resava 'Prem i somriu' i que duia en format cartell un dels integrants de la coral. El viatge musical ha començat al migdia a La Sagrera L1 davant de l'oficina del Punt TMB. Allà Gospel Barcelona ha interpretat en directe l'èxit internacional i estàndard del gòspel 'Oh Happy Day' d'Edwin Hawkins per transmetre alegria i optimisme a tothom que per allà passava.

Les actuacions s'han repetit a les estacions de Diagonal (al pasadís d'enllaç entre L3 i L5), d'Universitat L2, de Passeig de Gràcia L3 i de Sagrada Família L5, al matí i també en horari de tarda.   

Imatge
Actuació de gospel durant el Blue Monday. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)
Imatge
Actuació de gospel durant el Blue Monday. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)
Darrera modificació
20.01.2025
Tema
Cultura i Oci
  • InfraestructuraEstacióInstitucionsAltresTMBLlocsDiagonalLa SagreraPasseig de GràciaUniversitatServeiMetroAnys2025
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
La cantant Zahara va donar-ho tot al concert sorpresa a Universitat L2 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

La cantant Zahara amenitza els viatges en metro amb un concert a Universitat

Cultura i Oci
Imatge
L'andana de l'estació de Passeig de Gràcia va viatjar als anys 20 el dia del 100 aniversari del Metro / Foto: Pep Herrero (TMB)

'El viatge al passat' de Passeig de Gràcia L3 amb motiu del Centenari, finalista a un premi

Cultura i Oci
Cartell de l'edició 2025 de La Nit dels Museus / Imatge: Ajuntament de Barcelona

TMB reforça el servei per a la Nit dels Museus 2025 i celebrarà una ‘jam session’ a l’estació de Diagonal

Cultura i Oci
Imatge
El cantant Lildami actuant al metro de Barcelona en el marc del festival Maleducats / Foto: Pep Herrero (TMB)

Lildami sorprèn els usuaris del metro amb un petit concert amb cançons del seu nou disc

Cultura i Oci

Últimes notícies

Imatge
Influencers i #TMBTikTokers ahir al Telefèric / Foto:  Pep Herrero (TMB)

TMB presenta el seu perfil oficial a TikTok

Empresa
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Cano al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
Reunió del comité d'accessibilitat universal de TMB. /Foto: TMB

TMB analitza l’impacte del nou Codi d’Accessibilitat de Catalunya

Transport
Imatge
L'empleada de Metro, Esther Marín, al vestíbul de l'estació de Paral·lel L2 / Foto: El Periódico

Esther Marín, agent d'atenció al client a l'L2, explica a El Periódico la seva vivència durant l'apagada

En xarxa
Third-party content

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons