Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Cultura i Oci
  3. Nou Guardó Per Al Musical de Dagoll Dagom Inspirat Pel Concurs Relats Curts de TMB
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
18.11.2022
Carme Becerra

Nou guardó per al musical de Dagoll Dagom inspirat pel Concurs Relats Curts de TMB

Imatge
Una imatge de la roda de premsa de presentació del 'Bye bye Monstre' al setembre del 2021 / Foto: TMB
Una imatge de la roda de premsa de presentació del 'Bye bye Monstre' al setembre del 2021 / Foto: TMB
< >Una imatge de la roda de premsa de presentació del 'Bye bye Monstre' al setembre del 2021 / Foto: TMB

Bye bye Monstre, que torna al Poliorama des del 3 de desembre, ha rebut el Premi Butaca al millor espectacle per a públic familiar.

El musical Bye bye Monstre, de Dagoll Dagom, ha rebut aquest dilluns el premi a millor espectacle per a públic familiar en la XXVIII edició dels Premis Butaca. Aquest guardó (que és votat pels espectadors dels teatres catalans) s’afegeix al reconeixement dels Premis Teatre Barcelona en la mateixa categoria, que va obtenir el mes de setembre.

L’obra va néixer a partir de les experiències amb la pandèmia narrades pels infants. Aquest era el repte de la categoria infantil del Concurs de Relats Curts de TMB 2020. I el premi, que alguns d’aquests contes fossin el germen d’una obra que Dagoll Dagom pujaria als escenaris.

Amb cançons de Dàmaris Gelabert i text de Marc Artigau, l’espectacle va ser molt ben acollit pel públic a la temporada 2021-2022. Ara torna al Teatre Poliorama a partir del 3 de desembre perquè la Berta i la seva família ens parlin del monstre que recorria la ciutat durant el 2020.

Una de les millors maneres de gaudir del #teatre és en família i als #PremisButaca també ho reconeixem 👩👧👧❤️

El Premi Butaca 2022 al millor espectacle per a públic familiar és per…

🌟 ‘Bye Bye, Monstre’ de @dagolldagom! pic.twitter.com/gHZvskAhy7

— Premis Butaca (@PremisButaca) November 14, 2022
Darrera modificació
18.11.2022
Tema
Cultura i Oci
  • InstitucionsAltresTMBLlocsBarcelonaAnys2022
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • Els contes de Relats Curts pugen a l’escenari després d’inspirar ‘Bye bye Monstre’

Contingut relacionat

Imatge
La Farinera del Clot exposa cinc sèries emblemàtiques del metro de Barcelona / Font: M. A. Cuartero (TMB)

Cent anys d'història del metro de Barcelona al Centre Cultural La Farinera del Clot

Cultura i Oci
Gallery
Finalistes Festival Subtravelling 25 / Foto: M.A. Cuartero

Una reflexió sobre el temps i l’espai que compartim al metro és el curtmetratge guanyador de la XV edició del Subtravelling 2025

Cultura i Oci
Imatge
Imatge de l'estació de Gaudí / Foto: P. Herrero (TMB)

L'"estació fantasma" de Gaudí reneix com a espai expositiu

Cultura i Oci
Imatge
La cantant Mala Rodríguez en plena actuació al metro de Barcelona / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

La cantant Mala Rodríguez desperta passions al metro de Barcelona

Cultura i Oci

Últimes notícies

Imatge
Estació de Mont San Angelo. /Foto: REGIONE CAMPANIA

El metro de Nàpols torna a situar una estació als llibres d’art

En xarxa
Ciutadella Vila Olímpica. /Foto: TMB

L’estació de Ciutadella / Vila Olímpica de l’L4 del metro estrena tres nous ascensors i ja és totalment accessible

Transport
Mural de TMB i Eurofirms a l'estació d'Arc de Triomf (L1) / Pep Herrero

Doble acció de TMB per unir esforços per sensibilitzar sobre el civisme i la inclusió laboral de les persones amb discapacitat

Empresa
Dos tècnics de TMB netejant un tren a l'àrea de rentat de grafitis / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El vandalisme ferroviari provoca una despesa de gairebé 6 milions d’euros des de 2020 i va afectar més de 350 trens al 2024

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons