Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Cultura i Oci
  3. Inscripcions Obertes Per a La Cronoescalada Solidària a L'estació Més Profunda del Metro
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
27.02.2025
Marta Espinosa

Inscripcions obertes per a la cronoescalada solidària a l'estació més profunda del metro

Imatge
Accés d'El Coll / La Teixonera L5 és l'estació més profunda de la xarxa amb 419 esglaons, corresponen a 18 pisos d'alçada / Pep Herrero (TMB)
Accés d'El Coll / La Teixonera L5 és l'estació més profunda de la xarxa amb 419 esglaons, corresponen a 18 pisos d'alçada / Pep Herrero (TMB)
< >Accés d'El Coll / La Teixonera L5 és l'estació més profunda de la xarxa amb 419 esglaons, corresponen a 18 pisos d'alçada / Pep Herrero (TMB)

El Coll / La Teixonera de l'L5 acollirà el 18 de maig al matí una de les activitats del programa del centenari de Metro que consistirà a ascendir els 419 esglaons de l'estació, l'equivalent a pujar 18 pisos. L'import de les inscripcions es destinarà íntegrament a l'associació AFANOC.

El Coll / La Teixonera de la línia 5 acollirà la cronoescalada, una de les activitats del programa del Centenari de Metro on 300 participants pujaran els 419 esglaons de l'estació, l'equivalent a pujar 18 pisos, de l'estació més profunda de la xarxa de metro. Les places són limitades i la inscripció només es pot fer en línia a través del següent enllaç. La cronoescalada és una cursa solidària organitzada per la Fundació TMB, Transperfect Mountain Challenge i compta amb el patrocini d'Orona. 

La cita esportiva serà diumenge, 18 de maig, a les 10 del matí, a l'estació El Coll / La Teixonera, ubicada al nord de Barcelona, a l'extrem de la línia blava. Els participants hauran de pujar els més de 400 esglaons de l'estació, des del nivell d'andana al carrer, en el menor temps possible.

La inscripció, que estarà activa en línia fins al 14 d'abril o fins a esgotar les places, tindrà un cost de 16 euros, import que es donarà a una causa solidària i inclou a més una samarreta amb un disseny especial de la cronoescalada, una bossa esportiva i un títol de transport d'un dia. L'import de les inscripcions es destinarà íntegrament a l'AFANOC, l'associació de familiars i amics de nens amb càncer de Catalunya. La cronoescalada compta amb la col·laboració del Club Atlètic TMB. 
 

Imatge
Cartell de la cronoescalada al metro / Imatge: TMB
Darrera modificació
19.03.2025
Tema
Cultura i Oci
  • ConceptesCuriositatsHistòricPatrimoniInfraestructuraEstacióInstitucionsAltresTMBLlocsEl Coll La TeixoneraServeiL5MetroAnys2025
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • TMB prepara un any d’activitats i de portes obertes per celebrar el Centenari del Metro

Contingut relacionat

Imatge
Captura del vídeo promocional de la batalla de línies de metro a Tik Tok / Imatge: TMB

Quina és la millor línia del metro segons els usuaris, al TikTok de TMB

Cultura i Oci
Imatge
Actuació de la companyia Planeta Impro a l'estació d'Universitat (L2) / Pep Herrero

Actuació sorpresa a Universitat per celebrar el Dia Mundial del Teatre

Cultura i Oci
Imatge
Una aspirant davant del jurat de les proves d'idoneïtat aquest matí a Universitat / Foto: Pep Herrero (TMB)

Proves d’idoneïtat per tocar al metro, a l’estació d’Universitat

Cultura i Oci
Yukiko Akagi, membre del jurat del certamen i 2n premi en la 51a edició del Concurs Maria Canals, tocant una peça al piano de mitja cua / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El concurs musical Maria Canals baixa un piano de cua al metro

Cultura i Oci

Últimes notícies

Imatge
Imatge bus línia H12 / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB convida els usuaris de metro i bus a avaluar el servei en un macroestudi internacional

Societat
Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per als quatre concerts de Rosalía al Palau Sant Jordi

Transport
Vista general del funicular de Montjuïc davant la senyalització de PMR.

El funicular de Montjuïc reprèn avui dilluns el servei després de les afectacions per les obres al col·lector d’aigües de Vila i Vilà

Transport
Cinquè aniversari del Centre TMB Salut. / Autor: Aleix Bonet

TMB referma el seu compromís amb la salut i el benestar de les persones treballadores en el cinquè aniversari del Centre TMB Salut

Empresa

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons