Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Cultura i Oci
  3. Exposició Commemorativa Al Metro Dedicada Al Concurs Internacional de Piano Maria Canals
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
28.04.2025
Marta Espinosa

Exposició commemorativa al metro dedicada al Concurs Internacional de piano Maria Canals

Imatge
Moment de la visita institucional a l'exposició 'Maria Canals, un Concurs amb ànima' a l'Espai Mercè Sala / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Moment de la visita institucional a l'exposició 'Maria Canals, un Concurs amb ànima' a l'Espai Mercè Sala / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
< >Moment de la visita institucional a l'exposició 'Maria Canals, un Concurs amb ànima' a l'Espai Mercè Sala / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

La mostra fotogràfica ‘Maria Canals, un Concurs amb ànima’ es pot veure a l’Espai Mercè Sala fins al 21 de juny a l'estació de Diagonal (L5).

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), a través de la seva Fundació, col·labora un any més amb el prestigiós Concurs Internacional de piano Maria Canals, que es va celebrar a Barcelona del 23 de març al 3 d’abril. Enguany, per celebrar la 70a edició del certamen i coincidint amb el Centenari del Metro, s'han instal·lat dos pianos a l’estació de Diagonal (L5) i també s'ha presentat una exposició a l'Espai Mercè Sala, dedicada a les 70 edicions del certamen. 

Exposició commemorativa dels 70 anys del concurs

L’Espai Mercè Sala, la sala d’exposicions del metro situada a l’estació de Diagonal (L3 i L5), acull des de fa unes setmanes l’exposició Maria Canals, un Concurs amb ànima. La mostra es pot visitar gratuïtament de dilluns a divendres de 10 a 20 hores i està impulsada pel Concurs Internacional de Piano Maria Canals de Barcelona, en col·laboració amb la Fundació TMB. 

L’exposició Maria Canals, un Concurs amb ànima vol destacar, a través de fotografies, testimonis personals i audiovisuals, no només el present del concurs sinó molt especialment el gran actiu humà -la veritable ànima del concurs- que ha fet possible arribar a aquesta 70a edició. Fundat el 1954 per la pianista i pedagoga Maria Canals, el certamen barcelonès és el més antic d’Espanya i un dels més veterans i prestigiosos d’Europa. L’exposició es pot visitar gratuïtament a l'Espai Mercè Sala fins al 21 de juny.

Darrera modificació
28.04.2025
Tema
Cultura i Oci
  • ConceptesCulturalInstitucionsAltresTMBLlocsDiagonalEspai Mercè SalaServeiL5MetroAnys2025
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • La Fundació TMB i el Concurs Maria Canals porten al metro dos pianos i una exposició dels 70 anys del certamen

Contingut relacionat

Imatge
Reunió del grup IBBG / Foto:  Pep Herrero (TMB)

Barcelona acull la trobada anual del grup IBBG de bus

Cultura i Oci
Gallery
Finalistes Festival Subtravelling 25 / Foto: M.A. Cuartero

Una reflexió sobre el temps i l’espai que compartim al metro és el curtmetratge guanyador de la XV edició del Subtravelling 2025

Cultura i Oci
Imatge
Imatge de l'estació de Gaudí / Foto: P. Herrero (TMB)

L'"estació fantasma" de Gaudí reneix com a espai expositiu

Cultura i Oci
Imatge
La cantant Mala Rodríguez en plena actuació al metro de Barcelona / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

La cantant Mala Rodríguez desperta passions al metro de Barcelona

Cultura i Oci

Últimes notícies

Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert d’Anuel AA al Palau Sant Jordi

Transport
Finalitzen les obres de la L4 metro. /Foto: Pep Herrero (TMB)

Les obres de senyalització afectaran parcialment el servei a l’L4 del metro del 6 al 8 de desembre

Transport
Foto de grup de l'acte / Foto: Miguel Ángel Cuartero

La campanya “Senyal d’ajuda” arriba a la xarxa de metro i bus de TMB

Empresa
Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per al concert de Mumford & Sons al Palau Sant Jordi

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons