Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Cultura i Oci
  3. Estrenem Sessions de Contacontes Dalt Dels Busos Històrics de TMB
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
30.11.2016
Marta Franco

Estrenem sessions de contacontes dalt dels busos històrics de TMB

Imatge
Chausson Urbas, número 59 / Foto: TMB
Chausson Urbas, número 59 / Foto: TMB
< >Chausson Urbas, número 59 / Foto: TMB
Chausson Urbas, número 59 / Foto: TMB

La Fundació TMB col·labora amb la llibreria infantil i juvenil La Petita en una iniciativa que transforma els autobusos històrics de TMB en escenaris de contacontes itinerants.

Rodacontes, aquest és el nom amb què la llibreria infantil del Poblenou La Petita ha batejat els autobusos històrics de la Fundació TMB que es convertiran en contacontes sobre rodes. TMB col·labora així en una iniciativa que posa al servei de la literatura infantil els autobusos més singulars de la companyia per potenciar la seva estima cap a la lectura i envers el transport públic.

La idea dels promotors d'aquest projecte era organitzar un festival de contacontes en què els narradors, les editorials i els autors especialitzats en l'àlbum il·lustrat poguessin trobar-se amb els seus lectors: la canalla. La direcció artística d'aquesta experiència literària recau sobre l'actriu i pedagoga Alba José, i compta amb un equip de narradors i artistes de primer nivell.

La primera sessió del Rodacontes tindrà lloc el proper 3 de desembre al barri del Poblenou, en tres emplaçaments que conformaran un petit circuit. Les places ja estan totes reservades des de fa alguns dies. Per a futures edicions recomanem que seguiu el blog de la llibreria o el seu Facebook, ja que com en aquesta primera ocasió, caldrà reservar plaça prèviament. 

Darrera modificació
30.11.2016
Tema
Cultura i Oci
  • ConceptesCulturalHistòricPatrimoniInstitucionsFundacióTMBAnys2016
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
Vista del port de Barcelona / Pep Herrero

TMB connecta la ciutadania amb els més de 500 refugis climàtics de la ciutat

Cultura i Oci
Imatge
L'L5 és la línia de metro preferida dels usuaris i usuàries de TikTok / Imatge: TMB

La línia 5 és la línia de metro preferida dels usuaris i usuàries de TikTok

Cultura i Oci
Imatge
La banda tribut God Save The Queen en un moment de la seva actuació a l'estació d'Universitat / Foto: Marta Espinosa (TMB)

Tribut musical a Queen al metro de Barcelona

Cultura i Oci
Imatge
Un moment de la representació / Font: TMB

TMB tanca el Mes de la Diversitat amb l’obra de teatre interactiu “La Sala d’Espera” al metro d'Universitat

Cultura i Oci

Últimes notícies

Un vigilant de seguretat a l'andana del metro / Foto: TMB

Els delictes al metro disminueixen un 34% durant el primer semestre de 2026

Transport
Els alumnes de 2n A de Primària de l'escola Auró, en un moment de la formació de TMB Educa / Foto: TMB

El programa TMB Educa arriba a més de 5200 estudiants durant el curs 2025-26

Transport
Imatge
Bus elèctric. /Foto: TMB

La conductora de Bus de TMB, Roser Caroz, protagonitza una campanya de l'Ajuntament de Barcelona sobre sostenibilitat

En xarxa
Third-party content
Imatge
Exterior de l'estació de Ciutadella / Vila Olímpica durant els Jocs Olímpics / Foto: Arxiu Fundació TMB

Crònica d'un viatge: El metro d'una capital mundial (1983 - 1999)

Història

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons