Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Cultura i Oci
  3. Actuació D’improvisació Al Metro Amb Motiu del Dia Mundial del Teatre
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
28.03.2025
Marta Espinosa

Actuació d’improvisació al metro amb motiu del Dia Mundial del Teatre

Imatge
L'actor Edu Ferrés en un moment de la seva actuació còmica al metro amb motiu del Dia Mundial del Teatre / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
L'actor Edu Ferrés en un moment de la seva actuació còmica al metro amb motiu del Dia Mundial del Teatre / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
< >L'actor Edu Ferrés en un moment de la seva actuació còmica al metro amb motiu del Dia Mundial del Teatre / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

L'actor Edu Ferrés ha protagonitzat una intervenció còmica del seu personatge 'Loser' a la cèntrica estació d’Universitat L2.

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) en col·laboració amb MPC Management han ofert una intervenció còmica al metro, amb l’objectiu de fer somriure als usuaris, promocionar l’ús del transport públic i celebrar el Dia Mundial del Teatre (que se celebra el 27 de març) per reivindicar el valor de les arts escèniques com a eina per transformar espais quotidians i apropar la cultura a la ciutadania. 

Ahir a les 6 de la tarda, l'actor Edu Ferrés va protagonitzar una acció còmica a l'estació d'Universitat L2 amb el to proper i espontani que el caracteritza. Ferrés va canviar l'escenari per un espai poc convencional si parlem de teatre com ho és el metro i va interpretar el seu personatge Loser, un oficinista maldestre i despistat que s’inspira en la comèdia gestual (Mr. Bean). Loser va sorprendre usuaris i usuàries, protagonitzant situacions absurdes i còmiques al vestíbul de la cèntrica estació. En tot moment Ferrés va comptar amb la complicitat dels passatgers i passatgeres, sorpresos en un primer moment, però després molt col·laboratius van gaudir dels gags i situacions de comèdia. 

Aquesta tarda l'actor @EduFerres ha sorprès usuaris i usuàries del #metrobcn portant gags del seu personatge 'Loser' i ha provocat somriures, rialles i mirades de complicitat.
🎭TMB i @MPC_management han ofert l'actuació amb motiu del #DiaMundialdelTeatre, que se celebra avui. pic.twitter.com/GkoAFegVhA

— TMB (@TMB_Barcelona) March 27, 2025

Darrera modificació
28.03.2025
Tema
Cultura i Oci
  • ConceptesCulturalCuriositatsParticipacióUsuarisInfraestructuraEstacióInstitucionsAltresTMBLlocsUniversitatServeiL2MetroAnys2025
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Exposició "Murs" a l'estació de Badalona/Pompeu Fabra. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

L’estació de metro Badalona- Pompeu Fabra acull una exposició fotogràfica que explora els conceptes de frontera i migració

Cultura i Oci
Festival Músics Metro 2025 / Foto:  Pep Herrero (TMB)

El projecte de regulació dels músics del metro de Barcelona es renova en el seu 25è aniversari

Cultura i Oci
Imatge
La Farinera del Clot exposa cinc sèries emblemàtiques del metro de Barcelona / Font: M. A. Cuartero (TMB)

Cent anys d'història del metro de Barcelona al Centre Cultural La Farinera del Clot

Cultura i Oci
Gallery
Finalistes Festival Subtravelling 25 / Foto: M.A. Cuartero

Una reflexió sobre el temps i l’espai que compartim al metro és el curtmetratge guanyador de la XV edició del Subtravelling 2025

Cultura i Oci

Últimes notícies

Imatge
Vestíbul connexió amb DHUB

Comencen les obres del nou vestíbul singular que connectarà el metro de Glòries amb l’interior del DHub

Transport
Imatge
La canalla gaudint del conta-contes solidari a Badalona Pompeu Fabra / Foto: Miguel Àngel Cuartero

Conta-contes solidari al metro, una activitat del ‘Mou-te pel càncer infantil i acompanya’ns’

Societat
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Mónica Naranjo al Palau Sant Jordi

Transport
Nova instal·lació ARS GRACIA. /Foto: Pep Herrero (TMB)

El passadís del metro de Passeig de Gràcia estrena una instal·lació interactiva sonora i visual per millorar l’experiència de viatge de l’usuari a través de la intel·ligència artificial

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons