Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Cultura i Oci
  3. Actuació D’improvisació Al Metro Amb Motiu del Dia Mundial del Teatre
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
28.03.2025
Marta Espinosa

Actuació d’improvisació al metro amb motiu del Dia Mundial del Teatre

Imatge
L'actor Edu Ferrés en un moment de la seva actuació còmica al metro amb motiu del Dia Mundial del Teatre / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
L'actor Edu Ferrés en un moment de la seva actuació còmica al metro amb motiu del Dia Mundial del Teatre / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
< >L'actor Edu Ferrés en un moment de la seva actuació còmica al metro amb motiu del Dia Mundial del Teatre / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

L'actor Edu Ferrés ha protagonitzat una intervenció còmica del seu personatge 'Loser' a la cèntrica estació d’Universitat L2.

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) en col·laboració amb MPC Management han ofert una intervenció còmica al metro, amb l’objectiu de fer somriure als usuaris, promocionar l’ús del transport públic i celebrar el Dia Mundial del Teatre (que se celebra el 27 de març) per reivindicar el valor de les arts escèniques com a eina per transformar espais quotidians i apropar la cultura a la ciutadania. 

Ahir a les 6 de la tarda, l'actor Edu Ferrés va protagonitzar una acció còmica a l'estació d'Universitat L2 amb el to proper i espontani que el caracteritza. Ferrés va canviar l'escenari per un espai poc convencional si parlem de teatre com ho és el metro i va interpretar el seu personatge Loser, un oficinista maldestre i despistat que s’inspira en la comèdia gestual (Mr. Bean). Loser va sorprendre usuaris i usuàries, protagonitzant situacions absurdes i còmiques al vestíbul de la cèntrica estació. En tot moment Ferrés va comptar amb la complicitat dels passatgers i passatgeres, sorpresos en un primer moment, però després molt col·laboratius van gaudir dels gags i situacions de comèdia. 

Aquesta tarda l'actor @EduFerres ha sorprès usuaris i usuàries del #metrobcn portant gags del seu personatge 'Loser' i ha provocat somriures, rialles i mirades de complicitat.
🎭TMB i @MPC_management han ofert l'actuació amb motiu del #DiaMundialdelTeatre, que se celebra avui. pic.twitter.com/GkoAFegVhA

— TMB (@TMB_Barcelona) March 27, 2025

Darrera modificació
28.03.2025
Tema
Cultura i Oci
  • ConceptesCulturalCuriositatsParticipacióUsuarisInfraestructuraEstacióInstitucionsAltresTMBLlocsUniversitatServeiL2MetroAnys2025
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge de la jornada de l'exposició de trens restaurats / Font: Pep Herrero (TMB)

L’exposició de trens històrics restaurats tanca amb gairebé 93.000 visitants

Cultura i Oci
Imatge
Imatges de la Cavalcada 2025 / Foto: Pep Herrero (TMB)

Els busos de TMB, presents en la Cavalcada de Reis

Cultura i Oci
Gallery
Exposició "Murs" a l'estació de Badalona/Pompeu Fabra. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

L’estació de metro Badalona- Pompeu Fabra acull una exposició fotogràfica que explora els conceptes de frontera i migració

Cultura i Oci
Festival Músics Metro 2025 / Foto:  Pep Herrero (TMB)

El projecte de regulació dels músics del metro de Barcelona es renova en el seu 25è aniversari

Cultura i Oci

Últimes notícies

Corredors a la passada edició de la Cursa Sant Antoni / Foto: Web Cursa Sant Antoni 2018

Línies d’autobús afectades per la 47a Cursa Moritz Sant Antoni

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert d’Eladio Carrión al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
La nova estació de Colosseo. /Foto: ANGELES FERNANDEZ (TMB)

Roma uneix història i enginyeria amb l’entrada en servei de l’estació Colosseo de la línia C de metro

En xarxa
Noves línies de bus de proximitat a Montcada i Reixac / Font: TMB

Noves línies de bus de proximitat 137 i 138 a Montcada i Reixac

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons