Redacció

El metro de Delhi promou les mesures de distanciament social a ritme de Bollywood

La cultura popular és una eina molt utiltzada en estratègies de comunicació, especialment per a campanyes de sensibilització. I això és el que ha fet el metro de Delhi, a l'Índia, amb les melodies de Bollywood, la potent indústria cinematogràfica i motor cultural del país.

Els originals anuncis, creats per membres de l'equip intern de la companyia operadora del metro, la Delhi Metro Rail Corporation (DMRC), utilitzen dibuixos de traços senzills, l'humor i les lletres de les cançons més populars de Bollywood per apropar el missatge a l'usuari a través de la cultura popular. De moment, la campanya es difon a través de les xarxes socials de la companyia.

Els visuals transmeten les mesures postemergència arran de la Covid-19 per viatjar en transport públic per poder fer front a la nova normalitat, regida sobretot pel manteniment de la distància social, cobrir la cara amb mascareta i prendre senzilles precaucions per evitar els contagis, un cop es reprengui el servei de metro a la metròpoli. El servei de metro de Delhi es va suspendre el 22 de març passat.

Darrera modificació: 
18.06.2020
Tema: 

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Últimes notícies