Redacció

Homenatge a l'anunci que va popularitzar el metro de Mont-real, 40 anys després

Il fait beau dans l'métro va ser el primer anunci televisiu del metro de Mont-real i es va convertir en un gran èxit. Va ser creat el 1977 per l'agència BCP i pretenia animar els ciutadans de Mont-real, al Quebec, Canadà, a agafar el metro i el bus.

Segons explicava l'agència de publicitat, "en aquella època, agafar el metro era per a persones que no podien permetre's un cotxe. Volíem dir que sempre era càlid, assolellat i agradable. L'anunci va elaborar una identitat de marca per al sistema de bus i metro que va durar anys".

Per fer-ho, BCP va contractar ballarins dels Grands Ballets Canadiens i va crear un jingle amb molt de ganxo.

Aquest any, estudiants de periodisme i comunicació de Cégep de Saint-Jérôme han fet un homenatge a aquell anunci dels anys 70, amb el mateix lema, Il fait beau dans l'métro.

Darrera modificació: 
30.11.2017
Tema: 

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Últimes notícies