Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. En Xarxa
  3. Un Enèrgic Ball D’origen Indi Anima Els Viatgers de Vancouver a Fer Servir Mascareta
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
26.08.2020
Redacció

Un enèrgic ball d’origen indi anima els viatgers de Vancouver a fer servir mascareta

Imatge
Gurdeep Pandher ha popularitzat a Canadà el ball Bhangra / Foto: TransLink, publicada a Vancouver is Awesome
Gurdeep Pandher ha popularitzat a Canadà el ball Bhangra / Foto: TransLink, publicada a Vancouver is Awesome
< >Gurdeep Pandher ha popularitzat a Canadà el ball Bhangra / Foto: TransLink, publicada a Vancouver is Awesome
Gurdeep Pandher ha popularitzat a Canadà el ball Bhangra / Foto: TransLink, publicada a Vancouver is Awesome

.@GurdeepPandher has been on a happiness mission, dancing his way throughout B.C. His last stop was transit, encouraging everyone to wear a mask. pic.twitter.com/yRVoPQwlMu

— News from TransLink (@TransLinkNews) August 20, 2020
Vist a la xarxa
Veure el contingut original

Gurdeep Pandher és un ciutadà canadenc d'origen indi que ha fet popular al seu país un ball tradicional de l'Índia: el bhangra. A través d'aquesta dansa, que transmet energia i positivitat, Gurdeep està ajudant l'agència del transport públic de Vancouver (TransLink) a conscienciar sobre l'ús de la mascareta.

Des del 24 d'agost, és obligatori fer servir mascareta als vehicles que depenen de TransLink. L'agència ha difós a les xarxes socials un missatge de Gurdeep Pandher sobre la necessitat de complir amb la norma per protegir la salut de tots. Com no podia ser d'una altra manera, el consell va acompanyat de ritme i moviment.

TransLink explica que la mesura vol garantir que els clients se sentin segurs en els seus desplaçaments, a mesura que l'economia i l'activitat es van recuperant a la zona de la Colúmbia Britànica.

Darrera modificació
26.08.2020
Tema
En xarxa
  • Conceptes#covid19LlocsDe tot arreuAnys2020
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
Coautors i presentador posen amb el llibre / Foto: Ràdio Gràcia

El llibre 'La dona treballadora al metro de Barcelona', presentat a Ràdio Gràcia pels seus coautors

En xarxa
Third-party content
Imatge
Basté i Roures viatjant en un Bus del Barri, en un moment de l'entrevista / Foto: Captura del programa 'Pla Seqüència'

Un minibús de TMB, acull la conversa de Jordi Basté i Jaume Roures al 'Pla Seqüència'

En xarxa
Imatge
El programa Connectats des de El Prat Estació. /Foto: TMB

El Prat-Estació acull el programa de ràdio "Connectats" amb la presència del conseller delegat de TMB, Xavier Flores

En xarxa
Third-party content
Imatge
Estació Colosseo del metro de Roma. /FOTO: ANGELES GIMÉNEZ (TMB)

Roma uneix història i enginyeria amb l’entrada en servei de l’estació Colosseo de la línia C de metro

En xarxa

Últimes notícies

Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert ‘Hans Zimmer Live’ al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
Parada de bus amb carril bici / Imatge: EIT Urban Mobility

TMB col·labora en una prova pilot per a millorar la seguretat al voltant de parades de bus amb carrils bici

Innovació
Detall del pictograma d'accessibilitat en una de les portes d'andana L9 Sud / Foto: Pep Herrero

El tram de la línia 9 Nord del metro entre Fondo i Església Major millorarà els aparells de via del 7 al 19 d’abril sense afectació al servei

Transport
Imatge
Imatge canvi d'agulla / Foto: Fundació TMB

Descobreix com es regulava la circulació dels trens del metro de Barcelona 100 anys enrere

Història

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons