Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. En Xarxa
  3. Un Enèrgic Ball D’origen Indi Anima Els Viatgers de Vancouver a Fer Servir Mascareta
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
26.08.2020
Redacció

Un enèrgic ball d’origen indi anima els viatgers de Vancouver a fer servir mascareta

Imatge
Gurdeep Pandher ha popularitzat a Canadà el ball Bhangra / Foto: TransLink, publicada a Vancouver is Awesome
Gurdeep Pandher ha popularitzat a Canadà el ball Bhangra / Foto: TransLink, publicada a Vancouver is Awesome
< >Gurdeep Pandher ha popularitzat a Canadà el ball Bhangra / Foto: TransLink, publicada a Vancouver is Awesome
Gurdeep Pandher ha popularitzat a Canadà el ball Bhangra / Foto: TransLink, publicada a Vancouver is Awesome

.@GurdeepPandher has been on a happiness mission, dancing his way throughout B.C. His last stop was transit, encouraging everyone to wear a mask. pic.twitter.com/yRVoPQwlMu

— News from TransLink (@TransLinkNews) August 20, 2020
Vist a la xarxa
Veure el contingut original

Gurdeep Pandher és un ciutadà canadenc d'origen indi que ha fet popular al seu país un ball tradicional de l'Índia: el bhangra. A través d'aquesta dansa, que transmet energia i positivitat, Gurdeep està ajudant l'agència del transport públic de Vancouver (TransLink) a conscienciar sobre l'ús de la mascareta.

Des del 24 d'agost, és obligatori fer servir mascareta als vehicles que depenen de TransLink. L'agència ha difós a les xarxes socials un missatge de Gurdeep Pandher sobre la necessitat de complir amb la norma per protegir la salut de tots. Com no podia ser d'una altra manera, el consell va acompanyat de ritme i moviment.

TransLink explica que la mesura vol garantir que els clients se sentin segurs en els seus desplaçaments, a mesura que l'economia i l'activitat es van recuperant a la zona de la Colúmbia Britànica.

Darrera modificació
26.08.2020
Tema
En xarxa
  • Conceptes#covid19LlocsDe tot arreuAnys2020
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
Un moment de la seva feina al taller / Foto: Jaume Vidal Rubio (La Vanguardia)

Marta Romero: la feina invisible d'una operària de taller del metro

En xarxa
Imatge
Les guanyadores de les darreres edicions del Concurs de Relats Curts i del festival Subtravelling, al metro / Foto: TMB

El projecte cultural de TMB, protagonista al programa Via 15 de La Xarxa

En xarxa
Imatge
Presentació de la nova compra de material del metro de Nova York /Foto: Marc A. Hermann / MTA

L’Autoritat del Transport de Nova York prepara la comanda de material mòbil més gran de la seva historia

En xarxa
Imatge
Els dos vehicles del Barcelona Bus Turístic que van paticipar a la rua. /FOTO: M.A. Salgado (TMB)

Els conductors del Bus Turístic posen la veu a Cat Ràdio durant la rua de campions

En xarxa
Third-party content

Últimes notícies

Les noves pantalles digitals arriben a més del 50% de les estacions de les línies convencionals de la xarxa de metro / Foto: TMB

TMB prolongarà una hora el servei de metro per la final del mundial de futbol

Transport
Sota el lema "L'Orgull de les nostres vides. Fer anys, acompanyant-nos, és créixer", arrancava dissabte passat a les sis de la tarda la multitudinària desfilada de carrosses del Pride Barcelona 2023 / Fotos: Pep Herrero (TMB)

Recomanacions de mobilitat per a la Manifestació de l’Orgull LGTBI, a la qual participa activament TMB

Transport
Les entitats col·laboradores en la nova guia en lectura fàcil per viajar en metro / Foto: Pep Herrero  (TMB)

TMB presenta una nova guia en lectura fàcil per viatjar en metro

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Feid al Palau Sant Jordi

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons