Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. En Xarxa
  3. A Chiba, Al Japó, És Possible ‘volar’ Dins del Monorail Més Llarg del Món
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
30.04.2021
Redacció

A Chiba, al Japó, és possible ‘volar’ dins del monorail més llarg del món

Imatge
L'espectacular monorail el fan servir turistes però també veïns de la zona / Foto: Domini públic a Wikipedia
L'espectacular monorail el fan servir turistes però també veïns de la zona / Foto: Domini públic a Wikipedia
< >L'espectacular monorail el fan servir turistes però també veïns de la zona / Foto: Domini públic a Wikipedia
L'espectacular monorail el fan servir turistes però també veïns de la zona / Foto: Domini públic a Wikipedia

Vist a la xarxa
Veure el contingut original

A la capital de la prefectura japonesa de Chiba, un trajecte diari en ferrocarril pot esdevenir un peculiar vol. El monorail de la ciutat  avança suspès, penjat de bigues, obrint-se pas entre els edificis.

De fet, el creixement de la població i la conseqüent falta d'espai en superfície van convertir en idònia aquesta forma de transport públic. El viatge, com es pot veure al vídeo que compartim, resulta espectacular. Tot i així, no és precisament territori exclusiu de turistes, ben al contrari, és molt utilitzat pels veïns.

L'any 2001 va establir un rècord mundial Guinness gràcies al fet que els seus 15 quilòmetres de longitud el convertien en el monorail penjat amb la distància operativa més llarga.

Darrera modificació
30.04.2021
Tema
En xarxa
  • LlocsDe tot arreuAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • Vídeo: així és l'espectacular canvi de vies del monorail d'Osaka, al Japó

  • El monorail més antic del món torna a circular a la ciutat alemanya de Wuppertal

Contingut relacionat

Imatge
Nou tren de la xarxa circumvesuviana. /Foto: EMV

La xarxa circumvesuviana que connecta Nàpols amb la resta de municipis del Vesubi estrena nous trens

En xarxa
Third-party content
Imatge
Marc Sánchez, tècnic d'adquisició de nova flota de TMB, entrevistat per Onda Cero a l'interior del minibús elèctric Yutong / Foto: Marta Espinosa (TMB)

Onda Cero entrevista Marc Sánchez a bord del minibús elèctric que ha incorporat recentment TMB

En xarxa
Third-party content
Imatge
Bus elèctric. /Foto: TMB

La conductora de Bus de TMB, Roser Caroz, protagonitza una campanya de l'Ajuntament de Barcelona sobre sostenibilitat

En xarxa
Third-party content
Imatge
El primer dels nous trens que arriben per la nova línia de Sidney /Foto: SIDNEY METRO

El metro de Sidney rep el primer dels 12 trens destinats a la nova línia que connectarà amb l’aeroport

En xarxa
Third-party content

Últimes notícies

Imatge
La directora de comunicació de TMB, Mònica Peinado, rep el Premi Entorn Inclusiu d'Eurofirms Foundation / Foto: Eurofirms

TMB, reconeguda amb el Premi Entorn Inclusiu d’Eurofirms Foundation

Societat
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Trueno al Palau Sant Jordi

Transport
Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per als concerts d’Oques Grasses a l’Estadi Olímpic aquest cap de setmana

Transport
Imatge bus hidrogen / Foto:  TMB

Alteracions en el servei d’autobusos de TMB amb motiu de la convocatòria d’aturades d'avui dijous, 8 d’octubre

Empresa

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons