Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. En Xarxa
  3. Els Ballarins de Nick Cave, Que També Són Obres D’art, Decoren El Metro de Nova York
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
02.11.2021
Redacció

Els ballarins de Nick Cave, que també són obres d’art, decoren el metro de Nova York

Imatge
Quan el mural estigui complet ocuparà 4.600 m2 de passadissos del metro / Foto: MTA Arts & Design - Cheryl Hageman
Quan el mural estigui complet ocuparà 4.600 m2 de passadissos del metro / Foto: MTA Arts & Design - Cheryl Hageman
< >Quan el mural estigui complet ocuparà 4.600 m2 de passadissos del metro / Foto: MTA Arts & Design - Cheryl Hageman
Quan el mural estigui complet ocuparà 4.600 m2 de passadissos del metro / Foto: MTA Arts & Design - Cheryl Hageman

Nick Cave’s energetic ‘Soundsuits’ dance along the New York City Subway in a 360-foot mosaic https://t.co/BVLAHoX9xS pic.twitter.com/VrhpeKpuDU

— Colossal (@Colossal) September 10, 2021
Vist a la xarxa
Veure el contingut original

Nick Cave és escultor, creador de performances i ballarí. D'aquesta barreja neix la sèrie Soundsuits, que ara, a partir de les fotografies que James Prinz ha fet dels dissenys originals, lluirà al metro de Nova York.

Quan estigui totalment instal·lat als passadissos del suburbà, el mosaic amb les acolorides figures ocuparà 4.600 metres quadrats i esdevindrà la peça d'aquestes característiques més gran encarregada mai per l'autoritat del transport metropolità.

De moment ja se n'ha presentat la primera part, Every One, després vindran Each One i Equal All. Soundsuits són vestits (fabricats amb sisal, cabells humans tenyits, perles, botons de plàstic, filferro, plomes i lluentons) que cobreixen totalment el cos de la persona, ocultant la seva identitat, gènere i raça, temes claus en l'obra de Nick Cave.

Per saber-ne més, es pot consultar el web de Public Delivery.

Darrera modificació
02.11.2021
Tema
En xarxa
  • LlocsDe tot arreuAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
Marc Sánchez, tècnic d'adquisició de nova flota de TMB, entrevistat per Onda Cero a l'interior del minibús elèctric Yutong / Foto: Marta Espinosa (TMB)

Onda Cero entrevista Marc Sánchez a bord del minibús elèctric que ha incorporat recentment TMB

En xarxa
Third-party content
Imatge
Bus elèctric. /Foto: TMB

La conductora de Bus de TMB, Roser Caroz, protagonitza una campanya de l'Ajuntament de Barcelona sobre sostenibilitat

En xarxa
Third-party content
Imatge
El primer dels nous trens que arriben per la nova línia de Sidney /Foto: SIDNEY METRO

El metro de Sidney rep el primer dels 12 trens destinats a la nova línia que connectarà amb l’aeroport

En xarxa
Third-party content
Imatge
Un moment de la seva feina al taller / Foto: Jaume Vidal Rubio (La Vanguardia)

Marta Romero: la feina invisible d'una operària de taller del metro

En xarxa

Últimes notícies

Foto arxiu TMB / Pep Herrero

Alteracions en el servei d’autobusos de TMB amb motiu de la convocatòria d’aturada avui dimarts 22 de setembre

Empresa
Cartell de la Mercè 2026. /Foto: AJUNTAMENT DE BARCELONA

El metro reforça el servei amb més trens i funcionarà durant tres nits per les Festes de la Mercè 2026

Transport
Línia exprés X1

S'inicia el perllongament de la línia exprés X1 de bus per connectar el centre de la ciutat amb Zona Universitària

Transport
Imatge
Exhibició d'Autobusos Clàssics a Passeig de Gràcia / Foto: Pep Herrero (TMB)

Èxit rotund de visites en el nou emplaçament de l'Exhibició d'Autobusos Clàssics

Cultura i Oci
Gallery

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons