Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. En Xarxa
  3. Acer o Cautxú? Pros i Contres de Les Dues Solucions Per a Les Rodes Dels Metros
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
08.11.2019
Redacció

Acer o cautxú? Pros i contres de les dues solucions per a les rodes dels metros

Imatge
Infografia que explica avantatges i desavantatges de cada tipus de roda / Imatge: Alstom
Infografia que explica avantatges i desavantatges de cada tipus de roda / Imatge: Alstom
< >Infografia que explica avantatges i desavantatges de cada tipus de roda / Imatge: Alstom
Infografia que explica avantatges i desavantatges de cada tipus de roda / Imatge: Alstom

Have you ever wondered why iron-wheeled metros and rubber-tyred metros exist? Here's why: https://t.co/BI4XiCKRdY pic.twitter.com/qzdmAIuRX1

— Alstom #mobilitybynature (@Alstom) September 9, 2019
Vist a la xarxa
Veure el contingut original

El fabricant Alstom ha dedicat una infografia a desvelar per què, tot i no ser gaire abundant, l'ús de rodes de cautxú al metro pot esdevenir recomanable en algunes ocasions. En el món del suburbà, el 90% de les rodes són de ferro sense coberta, amb excepcions notables, com el metro de París.

La infografia és interactiva, i permet anar responent preguntes sobre què pot fer-nos decidir, davant de diferents condicions i requeriments, per un tipus de roda o per un altre. Per exemple, quines aguanten més pes o quines minimitzen les vibracions. Us animeu a jugar?

Darrera modificació
08.11.2019
Tema
En xarxa
  • LlocsDe tot arreuAnys2019
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • La forma especial que han de tenir les rodes dels trens per no descarrilar

Contingut relacionat

Imatge
Detall de la portada del número 33 de la revista 'Monogràfic' de 'MobiliCat' dedicada al Centenari de metro / Imatge: MobiliCat

El Centenari de Metro, protagonista del suplement de la revista especialitzada MobiliCat

En xarxa
Imatge
Estació de Tara. /Foto: Metrolink

El metro de Dublín dona les primeres passes per ser una realitat

En xarxa
Third-party content
Imatge
Xavier Flores, nou conseller delegat de TMB. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

Xavier Flores, conseller delegat de TMB, entrevistat a "El Economista"

En xarxa
Third-party content
Imatge
Entrevista del director de la xarxa de metro al programa "bàsics" / Font: Bàsics (Betevé)

El programa "Bàsics" de BETEVÉ entrevista al director de metro, Òscar Playà

En xarxa
Third-party content

Últimes notícies

Parada 959 amb BusPas / Foto:  Ajuntament de Barcelona

En marxa una prova pilot de parades de bus intel·ligents per millorar el servei

Transport
Imatge
L'estand de TMB al Tomorrow Mobility 2025 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB explica la seva aposta per la mobilitat sostenible en l'edició 2025 del Tomorrow Mobility World Congress

Empresa
Imatge
Inauguració del tram Lesseps - Montbau de la línia 3 / Arxiu Fundació TMB

Fa 40 anys la línia 3 de metro s’allargava de Lesseps a Montbau

Història
Participants de l'última edició de la Cursa de Bombers/Foto:Web Cursa Bombers

Línies d’autobusos afectades per la Cursa de Bombers de Barcelona 2025

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons