Redacció

El 90% de l'energia del metro de San Francisco provindrà de les renovables el 2021

A més de provenir de l'energia solar i eòlica, el cost del kWh que farà funcionar el metro de San Francisco serà més barat que l'actual. Això és el que explica en un article del web Cleantechnica la directora de sostenibilitat del Bay Area Rapid Transit System (BART), Holly Gordon: "El preu per kilowatt hora que el BART pagarà quan els projectes comencin a funcionar el 2021 és inferior al que paga actualment per obtenir energia. Aquest preu baix estarà bloquejat durant 20 anys, fet que suposa un estalvi important de costos per al BART a llarg termini ".

El BART va anunciar dos nous acords per a la construcció d'una instal·lació eòlica i una altra de solar. Amb aquests dos projectes la majoria del subministrament d'electricitat per al metro provindria de fonts netes, renovables i a més econòmiques.

Com que les necessitats d'energia continuaran creixent, el percentatge disminuirà fins a un 75% per a l'any 2025 segons la notícia del portal de notícies San Francisco Examiner, un diari que data de mitjans del XIX.
L'objectiu, però, és aconseguir que el 100% de l'energia sigui lliure de fonts provinents del carboni el 2035 i que el 100% sigui de fonts renovables a partir del 2045.

El BART és un dels operadors de transport públic més grans del món: porta més de 130 milions de passatgers anuals i utilitza anualment uns 400.000 megawatts d'electricitat.

Darrera modificació: 
30.01.2018
Tema: 

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Últimes notícies