Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. S'inicia El Procés Participatiu Per a La 4a Fase de La Nova Xarxa
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
15.10.2015
Redacció

S'inicia el procés participatiu per a la 4a fase de la nova xarxa

Imatge
Un moment de la sessió informativa corresponent al districte de Gràcia, a la biblioteca Jaume Fuster / Miguel Ángel Cuartero
Un moment de la sessió informativa corresponent al districte de Gràcia, a la biblioteca Jaume Fuster / Miguel Ángel Cuartero
< >Un moment de la sessió informativa corresponent al districte de Gràcia, a la biblioteca Jaume Fuster / Miguel Ángel Cuartero
Un moment de la sessió informativa corresponent al districte de Gràcia, a la biblioteca Jaume Fuster / Miguel Ángel Cuartero

Aquesta setmana han començat les sessions informatives als districtes de Barcelona per recollir suggeriments i aportacions en relació amb el desplegament de les futures línies de la nova xarxa de bus.

Durant el mes d'octubre l'Ajuntament de Barcelona està posant en marxa el procés participatiu previ al desplegament de la quarta fase de la nova xarxa de bus, un procés obert a la ciutadania i les entitats, que té caràcter territorial i que, per tant, es desenvolupa en tots els districtes afectats.

Aquest procés participatiu té per objectiu "implicar els usuaris en la proposta de millores per incorporar al servei, tot aprofitant el desplegament de les noves línies, i obrir espais d'informació i recollida d'aportacions". Tindrà una durada de tres mesos i, un cop finalitzat, s'implantarà la quarta fase de la nova xarxa de bus, que preveu desplegar tres noves línies a principis del 2016: H4, V11 i V13. S'arribarà així a les 16 línies en servei (un 57% de les 28 previstes).

Aquesta setmana s'han celebrat les dues primeres sessions, una al districte de Nou Barris i la segona a Gràcia. En total s'han programat 11 sessions als districtes, que són dirigides per tècnics de Mobilitat de l'Ajuntament amb la col·laboració de TMB. També hi haurà sessions específiques per a col·lectius determinats, segons el perfil dels usuaris potencials de les noves línies, com per exemple les escoles.

Punts d'informació als districtes

Com a complement d'aquestes sessions, el procés també permetrà la participació mitjançant punts d'informació i participació desplegats en equipaments dels districtes afectats, on els ciutadans poden consultar la informació i dipositar les seves aportacions en butlletes específiques. També es podrà participar en el procés per mitjans telemàtics accedint al formulari online.

Una vegada realitzada la implantació d'aquesta quarta fase, s'iniciaran les actuacions i els treballs tècnics per accelerar el desplegament de la nova xarxa de bus i reduir el nombre de fases necessàries per arribar a les 28 línies d'altes prestacions programades.

Darrera modificació
13.01.2022
Tema
Transport
  • ConceptesUsuarisInstitucionsAjuntamentDistricteTMBLlocsBarcelonaGràciaNou BarrisServeiNova xarxa de busAnys2015
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Obres a l'enllaç Catalunya L1 L3. /Foto: TMB

El passadís de connexió entre les línies 1 i 3 a l’estació Catalunya romandrà tancat per obres del 6 de juliol al 6 de setembre

Transport
Tall estació Verdaguer L4. /Foto: TMB

L’estació Verdaguer de l’L4 quedarà fora de servei del 6 de juliol al 30 d’agost per obres d’accessibilitat

Transport
Estació L9 Nord. /Foto: TMB

Els treballs al macropou de l’L9/10 Nord obliguen a tallar el servei entre La Sagrera i Onze de Setembre des de dijous

Transport
Imatge genèrica Sant Joan / Font: TMB

Per la revetlla de Sant Joan TMB reforçarà el servei de metro que funcionarà 43 hores sense interrupció

Transport

Últimes notícies

Logotip de TMB

TMB convoca 450 places per ampliar la borsa de personal de metro i bus per a l’estiu del 2027

Empresa
Imatge
Obres al metro de Barcelona / Foto: TMB

Viatja de forma interactiva i reviu l’expansió del metro de Barcelona a la segona meitat del segle XX

Història
Noves incorporacions a Metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB suma 229 professionals de conducció a bus i 129 agents d’atenció al client a metro durant aquest estiu

Empresa
Imatge
Les guanyadores de les darreres edicions del Concurs de Relats Curts i del festival Subtravelling, al metro / Foto: TMB

El projecte cultural de TMB, protagonista al programa Via 15 de La Xarxa

En xarxa

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons