Header Top menu
#TMBrecomana la Festa de la Dona i la Nena a la Ciència
El pròxim diumenge, 9 de febrer, l'Àrea Panoràmica del Tibidabo acollirà la Festa de la Dona i la Nena a la Ciència organitzada per l'Institut de Recerca de Sant Pau.
Serà una jornada, amb entrada lliure, plena d'activitats, xerrades, tallers participatius, activitats esportives i jocs científics. De la mà de les professionals dedicades a la recerca i la medicina de Sant Pau hi haurà vuit espais paer a tots els públics per acostar tant als més petits com als grans com és el dia a dia de les professionals de Sant Pau.
Inscriu-te amb antelació i seràs dels primers a assabentar-te de les més de 20 activitats que t'esperem. A més, amb la inscripció prèvia entraràs en el sorteig d'un regal.
TMB hi col·labora fent difusió de la Festa. També posarà a disposició de les famílies un servei especial d'autobús de pujada i baixada entre la plaça Kennedy i la plaça del Doctor Andreu de 10:30 a 12:30 hores i de 15 a 17 hores.