Header Top menu
#TMBrecomana la campanya #Nohaylímites contra l'estigmatització de la discapacitat
Orgullosos de tener como compañero a uno de los grandes, @PabloPinedaFerr: Día Internacional de la #Discapacidad, famosos que son todo un ejemplo https://t.co/GYbaZP2mu4 @adecco_es @AdeccoGroup
— Fundación Adecco (@fund_adecco) 3 de desembre de 2017
Lluitar contra les etiquetes socials i creure en el talent de les persones és part de la campanya que s'ha engegat amb motiu del Dia Internacional de la Discapacitat.
Nacions Unides explica que una de cada set persones al món pateix algun tipus de discapacitat i, a més, "solen tenir menys oportunitats econòmiques, pitjor accés a l'educació i taxes de pobresa més altes". Un dels motius l'atribueixen a la ignorància, "responsable de la discriminació i estigmatització social de persones amb discapacitat", persones que poden participar i contribuir en el desenvolupament social i econòmic.
La feina per eliminar aquestes barreres és diària. L’article de Lara Gómez a La Vanguardia ens recorda persones amb discapacitat que són tot un exemple de superació i contribució al desenvolupament de les seves comunitats: el científic Stephen Hawking, la pintora Frida Khalo, l'actor Michael J. Fox, el premi Nobel d'Economia John Nash o l'skater en cadira de rodes Aaron Fotheringham, entre d'altres.
L'skater en cadira de rodes Aaron Fotheringham, en un article de La Vanguardia
La Fundació Adecco, entitat sense ànim de lucre per la inclusió laboral de persones amb discapacitat, entre d'altres fites, ha engegat la campanya de conscienciació El consultor del buen rollo, que posa el focus sobre el talent de les persones evidenciant l'estigma social que pateixen.
Por fin ha llegado. Hoy, #DíaInternacionalDiscapacidad cantamos que #NoHayLímites, luchamos contra las etiquetas y creemos en el talento. Y lo hemos hecho con el mejor, @langui_oficial, nuevo Consultor del Buen Rollo. Comparte nuestra campaña en: https://t.co/v1si70Dqsk pic.twitter.com/bTSqunb55J
— Fundación Adecco (@fund_adecco) 3 de desembre de 2017
TMB hi col·labora fent difusió de la campanya.